Nummer drie is mooi! Niet te opvallend, wel netjes.
Nummer 3 is het meest chique
Gezien het seizoen en je beschrijving zou ik ook voor 3 gaan. Misschien wel met iets meer uitgesproken schoeisel.
Ik zou ook voor drie gaan!
Ik zou 3 doen! Het is chique maar zonder risico van outshinen en past bij het seizoen (zeker als we zo’n herfstige/regenachtige oktober hebben).
1 vind ik ook heel mooi maar is dat tikkeltje meer ‘‘extra’’ en had beter gepast bij een trouw in mei/juni ofzo. Tenzij we nog een indian summer van 25 graden krijgen.
2 vind ik te dramatisch voor je omschrijving, past denk ik beter op een chique receptie (maar geen trouwreceptie) oid
Ik ben mn witte stan smiths beu onder jurkjes en vind het soms warm genoeg voor blote benen maar niet voor open schoenen (binnen 5 sec koude tenen hiero), is dit leuk voor eronder?
Qua kleur past het onder zowat al mn jurkjes
Vind ‘echte’ cowboylaarsjes bij anderen er super leuk uit zien maar niet echt mijn smaak en ook niet zo geschikt op mn werk
Ik heb dikke kuiten waardoor dit juist dat brede deel zo benadrukt
@xigua nee ik denk juist dat deze wel leuk kunnen zijn, zeker niet te hoog!
Ik heb jullie mening nodig, welke zijn leuker?
- 1
- 2
0 stemmers
1
2
dat eerste pakje als ik de bruid zou zijn zou ik willen dat je dat aandoet, maar door je omschrijving van de bruid en dat het zo klein is zou ik ook voor nummer 3 gaan.
Ik zou 3 dragen, al vind ik 1 je ook geweldig staan!
Ik heb nummer 1 en vind die heel mooi, maar vind ze echt niet lekker lopen. Heb ook andere sneakers gehad van Veja die ik helemaal afgedragen heb omdat ze zo fijn liepen, maar hiervan blijft de zool heel stug. (Misschien dat mensen dat juist fijn vinden trouwens.) En hoor daar meer mensen over. Weet niet of dat bij 2 ook het geval is.
Ik heb 1 al in het zwart, maar die zijn inmiddels afgedragen, vandaar nieuwe veja’s. Ze blijven inderdaad best een tijdje stug, maar daarna vond ik ze lekker lopen!
Ik vind zelf 2 zo leuk, maar vind het jammer dat die V niet ook groen is. Maar het merendeel van jullie én mijn omgeving vindt ze lelijk haha daarom dat ik zo twijfel.
maakt toch niet uit dat anderen ze lelijk vinden, zij hoeven ze niet te dragen
ik vind 2 zelf mooist, love de velcrow ook
Het merendeel van de mensen is tyfusnormalo en vindt al snel dingen te gek of heeft 0,0 gevoel voor stijl. Who cares man! Lekker kopen.
Nu heb ik helemaal op 2 gestemd! (En zal m’n eigen nummer 1’s dan nog een kans geven.)
Ik vind ze beide leuk! Zou ze gewoon kopen als jij er blij van wordt! En zelf heb ik liever veters omdat je je schoenen dan strakker kan aantrekken. Dus dat was voor mij de reden om op de eerste te stemmen.
Goud matcht mooi met je tas!
Vind de witte leuker qua schoen maar de gouden leuker qua kleur. Hier heb je dus helemaal niets aan