Dit is echt zo’n kledingstuk dat je binnen nu en enkele maanden bij de Monki zal aantreffen.
Ja deze pagina is echt zo’n Ali scam. Ik zie ook wel eens reclame van hun langskomen van tasjes en precies diezelfde foto staat dan ook op Ali
Ik zou alleen niet weten waar je zo’n jurk in een fatsoenlijke winkel/webshop kan halen. Misschien bij van die boetiekjes, most wanted luxury, fabluxe, dat soort sites
Misschien Lois Jeans?
iets met collar midi dress zoeken, op zalando kan je ook filteren op kraagsoorten
geloof dat dit soort kragen nu een ding zijn/beginnen te worden dus zal vast wat te vinden zijn, zeker als straks de herfstcollecties in de winkels/webshops liggen
Ik heb hakken gevonden die bijna perfect zijn qua model alleen als ik er even in loop dan glijd mijn voet naar voren omdat ze een open teen hebben. Heel irritant want het lijkt alsof ze de goede lengte hebben als ik gewoon stil sta.
Ik draag bijna nooit hakken dus nu vraag ik me af of ik dan toch de verkeerde maat heb? Of is dit gewoon een probleem met dit model? Kan je er iets tegen doen?
Glijd je teen echf over de rand? Zo ja dan zijn ze gewoon de goeie maat. Je zou iets van een poeder (van lush) of een spray kunnen gebruiken tegen het slippen.
Ja mijn teen glijd eruit zeg maar. En dan heb ik ruimte bij mijn hiel.
Ik zag ook al hairspray op je voet spuiten ik vraag me af of het werkt.
Zo’n antislip inleg dingetje kan wel helpen! In Nederland liggen die in elke schoenenwinkel dus je kan ze vast ook halen waar jij woont!
Ik heb de Clarks unstructured (lichtgewicht) in het wit, maar ze zijn er ook in het zwart. Echt perfecte schoen, super licht maar wel van leer. En m’n witte sneakers zijn na 2 jaar (en zonder moeite) nogsteeds super wit (of ja off-white want dat waren ze al)
Het model is extra licht wat maakt dat ze chill lopen en toch ook goede ondersteuning geven. En ik heb hele specifieke steunzolen inclusief beenlengteverschil en alles kan er in (zool haal ik er niet uit maar dat is dus ook niet nodig)
Einde promotie fav sneaker
Oh en ik draag ze dus gewoon naar kantoor, onder shorts/rokjes maar ook op zaterdag als ik ga shoppen - multi inzetbaar chic
Wat zijn de beste lage sokjes voor in loafers? Ik heb die van de action, maar daar krijg ik toch snel zweetvoeten in. Heeft iemand betere tips?
Ik zweer bij de invisible socks van calzedonia!
Heeft iemand goede tips voor fijne werk hakken? Ik vind die standaard pumps te hoog en te overdreven maar of je zit in categorie oma…
Heb je wel eens een stel pumps van Clarks geprobeerd?
Ik vind al mijn hakken van &otherstories comfortabel. Droeg ze ook als ik na het werk een evenement had en 6 uur moest staan.
Unisa en Clarks inderdaad, kan Gabor ook aanraden!
Miss een beetje late reactie, maar ik heb ook een nette stijl en deze sneakers:
Lopen echt géweldig en zijn echt mooi/netjes. Mocht je nog steeds op zoek zijn?
@wompie @Itsireneforyou @George @Sia @Meka @Daelyss Dankjewel voor de tips! Het was moeilijk kiezen. Ik heb nu deze besteld van Clarks (zelfde als @Itsireneforyou maar dan met crocoprint):
Ik ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.
Peter Kaiser. Zitten heel comfortabel!
Sorry voor de 3 posts na elkaar, maar ik heb nog eens jullie fashion advies nodig.
Een hele goede vriendin van me trouwt het eerste weekend van oktober, burgerlijk/voor de wet.
Het trouwfeest met ceremonie is pas volgend jaar. Ik ben haar getuige.
Behalve mezelf + gezin bruid + familie bruidegom + andere getuige + één vriendin zal er niemand aanwezig zijn, het is dus best kleinschalig. Na het gemeentehuis (duurt amper 20 minuten) gaan we iets eten met haar gezin op restaurant en dat is het.
De bruid zal een lange witte jurk dragen (maar geen trouwjurk).
Ik heb volgende jurken in mijn kast hagen, welke vinden jullie het beste om te dragen voor de gelegenheid?
De bruid zelf is trouwens sober van kledingstijl, en ik ben meestal een beetje extra, maar ik wil haar niet outshinen. Aan de andere kant: al deze kleren draag ik wel gewoon dagelijks naar mijn werk.
-
Die laatste jurk ziet er op foto niet zo mooi uit, maar bij mij valt hij wel flatterender. Ik draag hem meestal met tailleriempje + pumps. De bloemen zijn irl ook eerder zwart dan bruin.