Weet iemand waar ze zoiets hebben in zo’n grijsblauwe kleur? De blouse dus!
Deze schijnt van zara te zijn maar daar kan ik m niet vinden
Weet iemand waar ze zoiets hebben in zo’n grijsblauwe kleur? De blouse dus!
Deze schijnt van zara te zijn maar daar kan ik m niet vinden
Ik heb zelf sneakers van Kpnhagen (ja echt) en die vind ik zelf wel netjes voor sneakers! Witte COPENHAGEN STUDIOS Lage sneakers CPH407 | Omoda Het zijn deze in het wit. Lopen ook heel fijn en goede kwaliteit!
Edit; oh sorry je zocht zwarte sneakers oeeeeps
Ik vind deze zooo leuk maar ze passen niet per se bij mijn stijl (of de stijl die ik ambieer haha). Maar ik denk dat ik ze gewoon ga kopen want yolo.
Enkellaarsje ftw. Als je laarzen te warm vind dan desnoods enkellaarsjes van een wat zachter materiaal zoals katoen of suede. Als ze in een lichtere kleur zijn lijkt het ook al heel anders. Cowboylaarsjes kunnen ook altijd maar dat moet maar net je smaak zijn
Ik was net even naar de Shoeby voor de blouses van Lonneke Noteeboom, vond de wit met zwarte echt prachtig maar vond 90€ toch wat veel
Aw jammer, was al bang dat die een stuk duurder zouden zijn dan de standaard collectie
Tussen de €59,00 en €99,00!
Wat zijn jullie favoriete panty’s met een brede tailleband? Zodat hij niet in je buik snijdt.
Anni Rolfi van Kruidvat is fijn!
Je hebt zo’n panty van HEMA met een brede band (een soort ‘broekje’ zit daarin, dus versteviging ook om je billen), die vind ik heel fijn!
Denham heeft deze kleur in de collectie, volgens mij ook een blouse!
Edit: DENISE SHIRT LS EC STONEWASH BLUE - Liberty Lifestyle ik had de slipdress en vond de kleur in het echt grijzer/blauwer dan op deze foto’s
Oh goeie tip! Ik ga even kijken
Ik ben op zoek naar een mooie donkergroene broek, maar het blijkt lastiger om iets te vinden dan ik dacht. Heeft iemand ze onlangs ergens gezien? Ik kom nu vooral uit op van die cargopants, maar zoiets wil ik niet…
Ik heb een mooie groene pantalon van asos!
Heb je een foto? Ik ben op zoek naar iets dat qua model jeansachtig is, dus qua materiaal wat dikker dan een pantalon denk ik…
Ah nee, dan wordt dat hem niet ben ik bang. Het is een erg dun/synthetisch stofje.
Ah jammer, toch bedankt voor je aanbod!
Ik kom dit net tegen op insta. Geloof wel dat dit echt Aliexpress is, maar weet iemand waar ik zoiets zou kunnen vinden?
Wrs moeten we ‘stuur een berichtje om te reserveren’ begrijpen als ‘laat weten hoeveel jurkjes we moeten bestellen bij Ome Ali
Hahaha ja en dan krijg je over 6 weken dit jurkje