Nike Air Max
Ja idem. Heb in 1 jaar 4 paar gekocht van de 90 en ook nog een 95-model.
En platformsneakers van Buffalo maar dat moet maar je ding zijn.
Alleen Sketchers doen dat voor mij. Nikes zijn fijn, maar ook ‘hard’, of stevig. Ook fijn, maar op een heel andere manier.
Ik heb een hele mooie leren jas gevonden, maar op de achterkant zit iets geschilderd wat ik echt extreem lelijk vind. Kan ik dat op de één of andere manier verwijderen of overschilderen misschien of verpest ik daar dan de jas mee?
Ik vrees dat je dit niet mooi eraf kan krijgen tenzij het bijvoorbeeld een patch is.
Je kan de ruimte ertussen dichtstrijken met strijklijm als je de knoopjes tenminste niet nodig hebt om het kledingstuk aan te trekken.
Nike flyknit vapormax 2.0 en Adidas supercourt, converse 70’s, Adidas ozweego zaten ook goed toen ik ze paste.
Adidas falcon vond ik echt heel fijn!
Ik heb de Reebok club c revenge en daar kan ik echt uren op lopen zonder pijn. Heb vooral snel dat het schuurt op m’n achillespees en met die echt 0 last van. En vind ze super mooi.
Even klagen (tevens verzoek om tips)
Ik draag eigenlijk altijd dezelfde skinny jeans in blauw en zwart met dezelfde sets truien en shirts en ik ben er ZO klaar mee, maar op de een of andere manier kom ik amper iets leuks tegen. Het is of te duur, of crappy kwaliteit (of staat niet in verhouding met de prijs) of te kort (ik ben 1.78 met maat 42/44 dus ik kom altijd zonder iets terug van shoppen.
Hoe bouw ik een leuke garderobe op? Mijn stijl is of super comfy of juist heel klassiek maar op de een of andere manier wil ik sinds ik weer meer op insta zit mezelf ook het yuppen-Amsterdamse moeder-met-bakfiets aanmeten.
Iemand help
Klinkt heel cliché maar je kan niet in 1x een nieuwe garderobe aankopen, zoiets kost tijd. Kijk naar de instafoto’s die je leuk vindt, en zoek wat ze gemeenschappelijk hebben. Komt een bepaald type jas, shirt, broek,…steeds terug? Ga dan opzoek naar een gelijkaardig item. Ik ken de amsterdamse yuppen look niet (woon niet in NL), maar als je wilt: post gerust inspiratiefoto’s en dan kunnen we meedenken.
Er zijn verschillende winkels die een tall collectie hebben (Asos, Zalando, zelfs Only verkoopt broeken in lengtemaat 34 en soms 36).
Ga eens naar de kringloop. Daar kun je dingen voor veel minder geld kopen, kom je dingen tegen van verschillende kwaliteit en je kunt eens wat nieuws proberen wat je in je eigen standaard winkels niet tegenkomt!
Reebok Club c85 vintage en Nike Air Max.
60H hier (= een zustermaat van jou en ook niet zo belachelijk groot als het klinkt dus) met een smalle taille.
De merken Dorothy Perkins en Closet zitten vaak mooi bij mij.
En soms als ik iets heel graag wil hebben, dan koop ik het in een maat zodat het goed zit bij mijn boezem en dan laat ik de taille innemen.
En verder een veiligheidsspeld strategisch plaatsen bij blousjes en doorknoopjurken, maar dat had je vast ook al wel bedacht
Die reeboks vind ik tot nu toe het leukst! Meest neutraal en ik ben niet zo’n “sneakervrouw”.
Ja die reebok club c vintage zijn ook mijn huidige favoriete schoenen, lopen zo lekker
Je kunt ook proberen een drukknoopje op die plek te naaien, dat deed mijn moeder bij mijn bloesjes wel eens
Veja venturi
Of dichtplakken met fashiontape, dat werkt ook heel goed!
Puma carina vind ik heel lekker zitten, ook een vrij ‘basic’ sneaker maar wel heel leuk (vind ik dan haha)