Modetopic #2

Dank voor alle antwoorden. Tan lijkt me zelf niet zo mooi, de kleur uit de jurk is meer geel/goud (zit ook gouddraad in). Even kijken of het zo beter te zien is

Blauwe pumps staan heel mooi, maar vraag me dan af wat voor kleur clutch ik moet nemen…

Hoe valt freebird eigenlijk qua maten? Gewoon op maat of ruim of klein?

Iets beetje goudkleurigs? Of goudkleurige schoenen en donkerblauwe clutch?

1 like

Dat is misschien ook nog een idee! Ik ga op zoek.

@Snork ik vind het precies op maat vallen, had twee dingen besteld, en bij beide m’n gewone maat.

1 like

Dankje! Ik weet niets van clutches dus kan helaas niet met je meedenken :stuck_out_tongue:

Ik heb sinds 100 jaar weer een feestje op de planning staan, maar ik heb eigenlijk helemaal geen kleding meer daarvoor? Ik heb een simpele maar wel mooie zwarte top met v-hals maar that’s it.

Wat dragen jullie als je uitgaat? Of naar welke winkels gaan jullie als je een mooie top wil scoren? Het hoeft niet super chic maar wel een beetje sexy ofzo (iig niet saai haha). Ik voel me echt saai dat ik hier tips om moet vragen maar even snel een rondje webshops leverde me niet echt iets op.

Asos!

& other stories

Of wel donkerblauw maar een ander materiaal dan de schoenen. Dan is het niet zo set-achtig. Al zou dat naar mijn idee prima kunnen, dan “leidt het niet af” van het patroon in de jurk enzo.

1 like

Felle kleur: fuchsia, lichtblauw, oranje, … je kan hier veel kanten mee op.

2 likes

&other stories, asos (design), virgos lounge

Ik vind nu wrap tops fijn. Heb er 1 van een mooie glansstof bv. Van Closet via Zalando Lounge.

ik zou gaan voor zilveren open hakken, met een handtasje van glimmend donkerblauw materiaal.

2 likes

Een fel rode clutch past hier denk ik ook heel mooi bij. Maar ik houd dan ook wel van kleur en iets opvallends

Oh dit vind ik een leuk idee! Maar dan wel bordeauxrood :grin:
Thanks!

1 like

Ik HAAT m’n borsten echt. Heb ik super leuke dingen besteld maar nee elk blousje heeft een boob-gape. En een maat groter is veel te groot op elk ander punt. Iemand tips voor merken die veel stof tussen ‘arm en knoopje’ hebben zitten? Of met stretch oid?

Soms word ik echt hopeloos. Ja ik ben gezegend, al heb ik vooral de lasten en weinig baten want zo groot is een 65G niet. Het is alleen maar onhandig

1 like

Ik heb geen tips maar ik herken je probleem. Dan heb je een leuke blouse gevonden en heb je een gat bij de borsten terwijl het verder gewoon past. Echt heel vervelend. Dat is de reden dat ik eigenlijk geen blousjes draag.

Bravissimo heeft kleding voor de grote cupmaat
https://www.bravissimo.com/collections/shirts-and-tops/

3 likes

Wat een goede site! Helaas heb ik zo ongeveer géén boobies. Ik ga mijn big booby friends tippen!

1 like

Welke sneakers vinden jullie nou echt HEEL lekker lopen? Lees vaak over het “op wolkjes lopen-gevoel” en ben wel benieuwd