Ik denk dat andere schoenen (misschien sandalen met hak in een opvallend kleurtje, blokhakken lopen lekkerder) en misschien een ander riempje het wat vlotter kunnen maken!
Ik vind de jurk je goed staan!
ik vind dat de schoenen wel kunnen, maar ik zou ook voor een open sandaaltje met lage/medium blokhak kiezen of een muiltje met een blokhak.
Deze zijn allemaal van Alohas. Een felle kleur lijkt me wel leuk onder het donker blauw!
Heel mooi! Sandalen in oktober zijn echter wel een gok (het zou best warm kunnen zijn, maar aangezien het aan de kust wordt gevierd zou het ook vet koud kunnen zijn)… blijkbaar zijn blote schouders volgens ~de regels~ al een grensgeval.
Ik houd mijn ogen in elk geval wel open voor bijzonderdere schoenen, in een wat fellere kleur! Ik loop gelukkig makkelijk in hakken, dus eigenlijk moet ik niet miepen, haha!
Dankjewel @ iedereen voor jullie reacties, ik heb er veel aan! De bruiloft is van mijn date’s/nieuwe vriends familie en waarschijnlijk zal ik daar voor het eerst zijn ouders ontmoeten, dus ik ben wel liever iets te degelijk dan te opvallend.
Lief, dankjewel.
Jaa vind ik zeker wel kunnen qua kleur. Ik ben zelf alleen niet fan van pumps maar als jij ze mooi vind en niet teveel geld uit wilt geven zou ik deze aan doen. Kan absoluut!
De jurk staat je in ieder geval prachtig! Ik heb binnenkort ook een bruiloft waar ik een donkerblauwe lange jurk voor draag en ik heb daar knalrode sandalen met hak voor gekocht (ze moeten nog binnenkomen, dus ik hoop dat ze mooi zijn). Ik vind die combinatie zelf wel heel leuk, misschien kun je daar nog naar kijken?
Ik zou ook kijken naar de hakhoogte. Doordat de jurk uitloopt onderaan is het mss mooier een iets lagere hak te pakken, waardoor de stof wat dichter bij de grond komt. Nu vind ik het met name van de zijkant niet zo mooi.
Op Vinted gaat m’n verkoop niet meer heel hard dus ik vroeg me af of mensen hier al eens kleding hebben verkocht op de Ijhallen? Is het de moeite waard?
Ik heb één keer op de ijhallen gestaan en vond het kut. Veel mensen graaien en roepen belachelijk lage prijzen terwijl ze niet eens echt kijken naar wat ze vasthouden.
Ik werd er echt chagrijnig van.
Oh ik vond het wel lekker gaan! Het is wel heel vroeg opstaan en een lange dag. In de hallen blijft het ook langer koud dus al met al was het een enorm lange en vermoeide dag. Maar met de intentie om niks voor de hoofdprijs te verkopen (2 euro en veel plezier ermee) kan je lekker scoren. Zou het wel alleen doen als je echt een hoop hebt om te verkopen.
Dat is idd alleen de moeite waard als je echt veel hebt. Volgens mij betaal je iets van 30 euro voor een kraam daar en je verkoopt tshirtjes voor max 2 euro. Ik heb het 1x gedaan en had geen idee. Uiteindelijk had ik achteraf wel een beetje spijt dat ik bijv Nikes in goede staat voor 5 euro had verkocht en 2 broeken die nieuw 200 euro per stuk waren nu voor 18 euro samen ofzo weg had gedaan.
Thanks voor jullie antwoorden! Ik denk dat het inderdaad handig is om vooraf een selectie te maken van wat je mee wilt brengen.
Alles labelen of stickeren lijkt me ook slim naar prijzen toe
ja ik mis koningsdag echt, ik heb daar op een laagdrempelige manier echt veel kleding kunnen verkopen. Helpt wel dat ik in een actief gebied woon waar heel veel reuring is. Maar het is echt een makkelijke manier om van je zooi af te komen.
Je zou eventueel met een vriendin/vriend ook een kraam kunnen delen? Is gezelliger ook meteen!
ik stond een keer op de ijhallen met een vriendin en die had een mooie leren tas te koop voor een wat duurdere prijs. kwam er een vrouw die hem wilde kopen die een beetje ging afdingen, opzich prima natuurlijk en omdat mn vriendin het die vrouw wel gunde heeft ze m toen voor een lagere prijs verkocht.
deden we daarna zelf omstebeurt een rondje over de markt, had die vrouw gewoon een eigen kraam met allemaal leren tassen en lag die tas daarbij voor het dubbele :dizzy::dizzy: vond dat echt een beetje lullig eigenlijk als je het op zo’n manier van iemand voor een lagere prijs krijgt en dan meteen in je eigen kraam op dezelfde markt voor veel duurder te koop zet.
Ik ben op zoek naar een bikershort die ook een beetje shaping is, waar ik een lange T-shirt over kan dragen om te sporten. Heeft iemand goede aanraders?
Ik heb voor een bruiloft in oktober deze jurk:
Hoe zouden jullie hem stylen? De achtergrond van de jurk is donkerblauw. Heb wel donkerblauwe pumps maar met dezelfde kleur clutch wordt zo matchy matchy?
Iemand ideeën?
Cognac of beige kleurige open sandalen met hak?
ik zou dit niet doen, dan wordt je één beige blur
Vind het wel mooi als je schoenen matchen met de kleur uit je jurk! Zou dat juist doen!
Beetje fel coral misschien?
Ze zeggen dat het tegenovergestelde uit het kleurenwiel een goede match is voor kleding. Ik zie donkerblauw en groen dus tussen rood en oranje zou volgens ‘de regels’ in principe goed matchen.