Modetopic #2

Ik vond deze wel het mooiste, van Suncoo. Wel in de sale dus niet meer in veel maten (maar misschien nog wel via andere sites die het merk verkopen?)

1 like

Klopt inderdaad @crazyplantlady haha!

De ultra light down is echt heel erg dun, maar voor die dikte wel verrassend warm. Ik heb hem nog niet buiten aan gehad want ik heb hem pas net, maar ik heb hem gekocht als tussenjas. En vooralsnog lijkt hij ook perfect qua warmte als tussenjas voor mij (misschien is hij een beetje tussenjas+ voor sommigen maar ik ben een koukleum).

Uniqlo zelf heeft dit handige overzicht:

Ik heb daarnaast ook de seamless down in een lange variant en die is echt superwarm. Die is wel goed geschaald hier zeg maar, dus ik verwacht die andere ook. Maar die seamless down is ook formaat dekbed en de ultra light down meer een soort matrasbeschermer haha.

Toen ik de ultra light down uit de verpakking haalde dacht ik trouwens echt: uhhh wat heb ik nu gekocht dit is toch veel te dun maar schijn bedriegd dus wel. Ik heb toevallig toen een (slechte) foto gemaakt voor mijn moeder om haar te laten zien hoe dun hij is:

(Je ziet hier een stukje binnenkant)

Als je op zoek bent naar een lekker warme winterjas zou ik voor een van de andere modellen gaan (of een compleet ander merk)

6 likes

Qh wat een fijn en uitgebreid antwoord, dank je wel!
Ik heb het opeens in mn hoofd dat ik nú een winterjas al wil kopen, niet echt handig in de zomer… ik ga nog even zoeken, thanks!

1 like

Juist nu, nu zijn ze nog in de aanbieding! De seamless down is ook afgeprijsd zag ik :slight_smile:

2 likes

Heb er een besteld! Zag later pas dat retourneren niet gratis is, maar wie weet heb ik straks dus m fijne winterjas, thanks!!

Als je met paypal hebt betaald kun je retourkosten terugvragen! (En anders dit in het vervolg doen :))

1 like

Ik heb loafers gevonden die passen, finally. En ben nu wel benieuwd hoe combineren jullie deze schoenen?

Het liefst met een pantalon of een ietwat cropped broek, maar eigenlijk vind ik ze (als ze neutraal zijn dan) overal wel bij passen! Alleen een skinny jeans misschien niet zo

1 like

Ik voel me altijd een beetje schuldig wanneer ik hier voor tips kom binnenvallen terwijl ik zelf totaal niet behulpzaam ben, maar ik ben echt slecht in kleding. :frowning_face:

Ik heb op 2 oktober een bruiloft met feest in de avond, in het zuiden van Italië. Ik herinnerde me dat ik deze jurk nog had liggen, die ik vorig jaar kocht voor een bruiloft die uiteindelijk een stuk meer casual werd gevierd en waar ik toen een jumpsuit heb gedragen. Ik denk erover na die aan te trekken. Ik ben 1,67 en sowieso van plan om comfortabele poederroze pumps met een medium (9 cm) hak te dragen, die ik op de foto ook aan heb.

Wat vinden jullie ervan?

• Goed idee!
  • Geen goed idee, de jurk staat je niet zo mooi.
  • Geen goed idee, de jurk is niet geschikt voor de gelegenheid.

0 stemmers

Tips zijn welkom! Ik ken het stel dat trouwt niet persoonlijk, dus ik wil het liefst niet te veel moeite doen of geld uitgeven aan een outfit, haha!

1 like

Ik heb alleen op geen goed idee gestemd omdat ik de kleur van de jurk en de schoenen niet bij elkaar vind passen, verder geen mening haha
Jurk staat je vast ook mooi, kan het niet helemaal goed zien op de foto’s!

4 likes

Ja eens @Mora ik zou hier ook een andere kleur hak bij aantrekken, verder vind ik het goed staan en passend bij de gelegenheid!

6 likes

Haha ja pff het is echt heel moeilijk om dingen goed vast te leggen met mijn goedkope Samsung van 5 jaar oud haha! Maarrr wat de kleuren betreft: echt niet? Ik heb nog zilveren pumps die er vast beter bij zouden staan, maar deze schoenen lopen echt als wolkjes! :sob:

• De schoenen kunnen wel.
  • Sorry Mora, doe wat moeite!

0 stemmers

1 like

Ik vind dat ze wel kunnen! Beetje nude achtig wel omdat ze zo zacht roze zijn. Op die eerste foto lijken ze wat meer zilverkleurig, is ook wel leuk, maar roze is beter, denk ik dan.

Vind de jurk verder echt heel mooi staan! Je hebt ook wel eens foto’s geplaatst in wyrwt toch? Vind dat je daar ook altijd leuke dingen aan hebt. Dus nee je bent echt wel goed met kleding hoor!

Ik ben een paar jaar geleden toevallig ook naar een bruiloft in het zuiden van Italië geweest en ik zag daar veel van dit soort jurken dus zeker geschikt voor de gelegenheid! Ik zou denk ik zelf ook voor een andere kleur schoenen zijn gegaan denk ik maar ik vind het roze zeker kunnen!

1 like

Ik zou een fellere schoen dragen. Vind deze iets te degelijk

3 likes

Ik heb verkeerd gestemd!!! Dat ie je niet mooi staat maar hij staat je prachtig. Ik zou zelf alleen cognac kleurige hakken/sandaaltjes aan doen ipv pumps (dichte neus) in poederroze.

Mijn bruiloft outfit is eindelijk een feit. Ben er helemaal blij mee, nette lengte, wel sexy, vhals en goed kleurtje. Deze hakken draag ik er ook bij (aldo, jurk van guess).

42 likes

Ik heb de laatste tijd echt kledingcrisis. Door het thuiswerken zit ik meestal in chillkleding en ik ben mn stijl een beetje kwijt ofzo. Heb een aantal kledingstukken die ik graag draag, maar er is ook veel toe aan vervanging, maar ik vind de mode van nu echt 3x niks. Word er echt chaggie van :rage:

13 likes

Heel herkenbaar! Ik vind vooral bij heel veel kledingstukken de pasvorm niet mooi en bijna alles is te lang of te kort voor mijn smaak. Of het ziet er gewoon super goedkoop / alsof het van slechte kwaliteit is. Voel me een stomme Millennial maar ik vind veel Gen Z trends gewoon trash.

Ik had laatst een wandellegging gekocht maar hij is zo chill dat ik hem eigenlijk gewoon als broek aan wil, maar ik was altijd heel erg van team broek is geen legging. Ben er al mee naar de supermarkt geweest (in mijn kloffie in plaats van met de sweatpants die ik binnen aan had) en nu heb ik een soort existentiële crisis.

5 likes

@Rozevarken, heb je misschien tips/ideeën over wat me volgens jou wel goed zou kunnen staan?

@Chicago, ik vind je outfit geweldig, supermooi!

@monkeyslut, vet herkenbaar! Ik had vroeger altijd wel een idee van wat ik bij mezelf leuk vond passen, maar de afgelopen jaren ben ik luier geworden, is mijn lichaam erg veranderd en ben ik ook gewoon minder oplettend wat trends enzo betreft. Zo stom wanneer je niet blij wordt van wat er in je kast ligt!

1 like

Van wat ik weet van eerdere foto’s, heb je een prachtig lichaam en ben je ook trots op je hoe lichaam er nu uitziet na het harde werk met het afvallen, en vind ik deze jurk wat zakkerig. Verder houd ik niet van lange jurken die uitlopen, omdat je dus helemaal wegvalt in de jurk zelf. Ik zou dus een ander model jurk kiezen. Niet omdat deze je níét staat, maar omdat andere jurken je sowieso mooier staan.