Nee niet heel lang, en je kunt ook de pijpjes wat optrekken als je iets korts draagt. Ik vind deze ook echt heel fijn!
Nee, zijn niet lang!
Hahaha thanks, ik ga ik elk geval op zoek naar een crèmekleurige broek/rok
Ik wil graag een kwalitatief mooi pak kopen. Vind Suistudio heel mooi, maar helaas las ik dat ze daar geen nieuwe lijn meer van maken. Heeft iemand tips waar ik kan kijken? Pantalons van Zara etc vallen bij mij vaak niet mooi ivm dikkere bovenbenen. Ik weet zelf even niet zo goed waar ik moet kijken, haha.
WE heeft ook mooie pakken!
Heb je al bij Vanilia gekeken?
Ja heb ik en heb ik ook een pak van! Ik vind daar nu alleen niet heel veel tussen zitten, ben op zoek naar een wat meer getailleerd pak en ze hebben nu voornamelijk wat oversized pakken in de collecties zitten.
En thanks @Boba !
Reiss misschien?
Waar is deze van? Echt prachtig!
Van InWear, maar ik heb 'm via vinted, denk niet dat ie van een nieuwe collectie is
Ik ga op zoek, bedankt!
CVRD (oa bij de Bijenkorf) heeft stijlvol spul. Niet zo’n hele grote collectie, maar mooie pantalons en blazers.
Ik heb vandaag deze legging gekocht. Vind hem mooi zitten en hij zit superlekker, maar omdat hij in het echt net iets lichter is dan op de foto’s van de website heb ik 1 twijfelpuntje, ben benieuwd wat jullie vinden. (Bij voorbaat excuus voor de supergare foto haha)
- Ja leuk
- Nee van een afstandje lijkt het net of je geen broek aan hebt
0 stemmers
Edit: okee dank voor deze bevestiging haha, hij gaat terug. Ik haal mn eigen foto weer even weg.
Heb uiteindelijk deze Skechers besteld (maat kleiner, omdat dat werd geadviseerd). Het model is Flex Appeal 3.0.
En ik ben om. Het is net alsof je op kussentjes loopt. Ook fijn voor de wat bredere voet.
Weet iemand hier toevallig of de uniqlo ultra light jassen goed warm zijn? Zijn die echt winterjas op de fiets warm? Of meer een tussenjas?
Ik ken dat merk alleen van horen zeggen, dus wie weet kan een van jullie me helpen, thanks!
Freebird, Hipvoordeheb, LeBallon oh en Peek & Cloppenburg misschien ook wel
Ohhh wat een sad nieuws, ik heb twee prachtige pakken van ze. Ze staan overigens (wss daar door) nog wel op Otrium
Kwam een vergelijkbare tegen: