Heb er vorige week 1 bij h&m gehaald, wel van meer spijkerstof dus niet zo’n dun stofje. Ik ben 1.65 en valt precies goed
Ik heb de mijne van de Sting, zit erg lekker!
Weet iemand waar ik fijne jeans met wat stretch kan halen? Ik kocht altijd de h&m shaping maar die slijt heel erg. De levi’s 311 vind ik ook erg fijn maar al erg lange tijd niet meer te verkrijgen in mijn maat, in geen enkele kleur (en wordt bijna nooit in de fysieke winkels verkocht).
Liefst geen te lichte blauwe kleuren of superveel scheuren om de knieën
Model: skinny, straight, slim, boyfriend/girlfriend of momjeans
WEEKDAY
Ik zoek platte muiltjes met een dichte neus, het liefst van leer. Ben ik blind of kom ik dan alleen op gucci a 500 euro uit? Mijn budget is maar 50 euro Heeft iemand de tip van welke sites ik kan bekijken oid?
Ik heb exact hetzelfde probleem! Voor mij zijn de broeken van Weekday de oplossing. Ook de jeansbroeken van stradivarius en pull & bear (types mom fit) passen mooi aan in de taille en zitten niet strak aan men bovenbenen!
Dankjewel @Lula @_Fee @sushi @TanteBetje @LuckyLucy @Pickwick
Ik ga kijken naar de Levi’s wedgie, 501 Levi skinny, H&M high rise super skinny, Esprit, Topshop Jamie!
De wedgie maken ze niet meer helaas is ook meer straight dan skinny trouwens! 501 is wel fijn, maar ook straight
Nooooo, was echt mijn lievelings
I know, ook de mijne ik paste ook niet meer in de mijne dus verkocht via Vinted en toen pas erachter komen dat ze niet meer gemaakt worden tip is dus: misschien tweedehands zoeken
ik heb vorige week een flared jeans bij C&A gekocht. ik ben ook ongeveer 1.65 en mij past hij goed. moet 'm wel met hakken dragen maar dat was ook mijn bedoeling. zonder zou hij denk ik wel iets te lang zijn.
Welk model is fijn daar?
Hebben jullie dat ook vaker:
Ik bestel wel vaker een spijkerbroek, zelfde model, zelfde maat, maar 2 verschillende kleuren. Ik ken het model, de pasvorm. En dan is altijd de donkere wassing groter dan de lichtere wassing.
Vandaag ook weer, donkere wassing past perfect, de lichtere (gewoon medium denim) krijg ik nauwelijks over mijn heupen, laat staan dicht. Zo irritant, waarom is dat niet hetzelfde. En waarom is donkerder altijd groter dan lichter, nooit andersom.
Ik weet van 1 fijne broek dat die ‘body’ heet en wel iets doet voor mijn lichaam. Verder heb ik de meeste broeken al een tijd geleden in een fysieke winkel gekocht, dus ik kan die modellen qua naam niet zo makkelijk achterhalen.
Ik heb gehad dat ik meerdere exact dezelfde zwarte spijkerbroeken van de H&M in dezelfde maat meenam naar het pashokje. Een kreeg ik niet over mijn heupen, een viel zo breed dat ik die nog zou kunnen dragen als ik enkele maanden zwanger zou zijn en eentje viel wel oké. Sindsdien koop ik ook geen jeans meer bij de H&M.
Dat herken ik ook. Zo irritant.
Dank je!
Hetzelfde voor die h&m jeans hierzo. Iets stuggere jeans kon ik niet over mn bovenbenen krijgen, grotere maat kreeg ik aan maar veel te breed in de taille. Die shaping jeans in dezelfde maat kreeg ik dan weer probleemloos aan.
Ben ik de enige die jeans passen echt haat daardoor? De eerste poging is nooit de goeie wat je met shirtjes juist wel hebt en vervolgens pas je zoveel verschillende maten en modellen en past nog steeds geen ene
Ik droeg vroeger broeken van Cheap Monday, een merk dat niet meer bestaat, en daar had kon ik blind van bepaalde modellen broeken in allerlei kleuren/wassingen kopen.
Tegenwoordig bestel ik gewoon 9 broeken online, 3a 4 soorten in 2/3 verschillende maten om mijzelf het gezeur te besparen.
Ik heb dat gehad bij een broek van pull&bear en de donkerblauwe paste perfect maar de zwarte was te klein
Ja ik had dezelfde spijkerbroek van de only in 3 kleuren. De zwarte zat prima en liep behoorlijk uit dus zelfs losjes na een tijdje. De donkerblauwe wat strakker maar prima (liep niet zo uit als de zwarte). De lichtblauwe kreeg ik de knoop amper dicht en bleef veeeel te strak.