Modetopic #2

Een andere pastelkleur misschien? Geel,roze, paars.

1 like

Jaaa pastelkleur of juist een hele felle kleur met een satijnen look zoals geel ofzo of paars achtig

4 likes

Mosterdgeel of cognac zou ik ook mooi erbij vinden, of juist heel fel rood/roze

2 likes

Ik heb binnenkort een feestje met het thema glitter en ga zo’n soort top aantrekken. Wat zouden jullie eronder aandoen? Ik doe altijd een zwarte legging, maar misschien weten jullie wat leukers.

India_Butterfly_Top_grande

2 likes

Discopants? Metallic of satin look legging?

image

of een zwarte nepleren broek

of bijvoorbeeld een mintkleurige panty o.i.d.

10 likes

Die laatste broek is echt een dikke wow!!! :heart_eyes: leuk die kleur bij het topje van @marsepein

2 likes

De laatste broek van Paranimf, in ieder geval een wijder model.

2 likes

Een flared broek en platforms voor een overall jaren '70 look zou ook leuk zijn, maar dat moet ook maar net je smaak zijn

2 likes

Weet iemand waar ik dit soort linnen tops kan vinden? En zo’n soort jurkje. Heb alle gangbare webshops zowat wel gehad (hm zalando mango zara wehkamp) en shein enz, maar onmogelijk

1 like

Etsy shops! Bijvoorbeeld Linenfox, love and confuse. Ik heb van beide merken en het is heel mooie kwaliteit.

3 likes

The confidante spirits kan je ook nog checken

1 like

Zwarte wijde (pleated) pantalon en zilveren hakken, rode lippenstift en je haar met gel naar achter. En dan dunne hoops of zo’n lange strass sliert in je oren.

6 likes

Oh wauw hele outfit bedacht, bedankt!

1 like

Ik wil een goede flared legging aanschaffen met print. Is Stieglitz het geld waard? Of heeft iemand andere aanraders?

Ik heb geen ervaring met Stieglitz, maar bij Costes hebben ze veel leuke, vind ik. Ik heb er net drie besteld en die voelen lekker dik qua stofkwaliteit.

1 like

Iemand tips voor comfortabele sneakers? Die er een beetje hip uitzien? Mijn Fila Disruptors hebben na twee jaar hun beste tijd gehad en wil weer eens wat anders. Nike en New Balance vroeger gedragen, maar meer voor de looks dan het comfort.

Paar vriendinnen hadden Skechers Women’s D’Lites getipt (zien er lekker chunky uit) en Adidas Stan Smiths (zien er leuk uit, maar niet zo comfortabel?).

Adidas Falcons of Reebok Club C 85?

1 like

Vans comfycush of Nike AF1? Of heb je dat model Nikes al geprobeerd? Ik vind die erg comfortabel.

1 like

Ik vind Stan Smiths wel comfortabel hoor! Maar Reebok Club C 85 kan ik echt uren op staan/lopen.

En mijn fijnste schoenen ooit waren Adidas ZX 700
Die lopen echt als wolkjes

2 likes

@Frankie Vind ze allebei mooie opties! De C 85 vind ik vooral qua design heel tof.

@pastelzwart Nika AF1 vind ik erg stevig (draag ze op werk), maar niet heel comfortabel/zacht. Maar wist niet dat Vans ook zachte/lekkere zolen hadden, dacht altijd dat het van die platte schoenen waren a la Converse :sweat_smile: Dus thanks voor de tip!

@monkeyslut Oew Adidas ZX 700 zien er idd comfortabel uit, maar de Club C 85 vind ik net wat vlotter staan. Zijn de Stan Smiths btw ook geschikt voor bredere voeten? Of vallen ze vrij smal?