Modetopic #2

Hmm vind ik lastig in te schatten, ik denk dat ze wel redelijk smal zijn.

2 likes

Ja precies, zoiets dacht ik al. Naja, dan weet ik genoeg. Ook een plek minder op mijn lijstje. Mijn lijst so far:

• Reebok Club C 85
  • Skechers Women’s D’Lite
  • Vans Comfycush

EDIT: extra opties

• Skechers UNO
  • Nike Tailwind IV

Dank voor de tips!

1 like

Ik heb vrij lastige voeten en snel pijn, en heb daarom voor Skechers gekozen en ze zitten heerlijk. Deze heb ik:

3 likes

Als je Nike toch nog wil overwegen: mijn Tailwind IV’s zijn echt mijn meest comfortabele sneakers!

1 like

@Hippe_kikker Goed om te weten, thanks. Mijn voeten zijn redelijk normaal, maar wel wat breder. Ik zag deze toevallig net ook voorbij komen op Z.a.lando. Hele goede reviews! Alleen vind ik ze qua look een beetje meh. Maar heb ze wel gefavo’d op de site :wink:

@Dazed Dankjewel voor de tip. Moet eerlijk toegeven dat ik ze er heel gaaf uit vind zien Ă©n toevallig zijn ze afgeprijsd bij bovengenoemde website. Ik wil eigenlijk gewoon drie paar kopen nu, na al jullie tips. Heb meer geld nodig. FML.

2 likes

https://instagram.com/watchingnewyork?utm_medium=copy_link

Dit is een leuk streetstyle account!

3 likes

Hahaha ja erg hù, ik was aan het overwegen om een backup paar van m’n tailwinds te kopen (heb een kleur waar nieuw bijna niet meer aan te komen is en ze staan nu nog wel op Vinted) maar die Sketchers die jij noemde vind ik ook superleuk dus ik zit me ook in te houden :’)

2 likes

Kan je hier wat mee?

1 like

Weet iemand sportschoenen (krachttraining) die klein ogen als je ze draagt? Veel zijn zo groot en lomp en met mijn grote voeten is dat geen gezicht. En op een plaatje op internet zie je niet of ze in het echt groot ogen.

Nike Metcons zijn heel fijn, multifunctioneel en ogen niet lomp. Ik gebruik ze voor CrossFit en weightlifting.

1 like

Ja sowieso crossfit schoenen over het algemeen.
Niet heel ideaal voor rennen, maar door de platte zool top voor krachttraining. En lijken daardoor kleiner.
Ik draag metcons in 42,5(normaal is m’n schoenmaat 41,5)

Sorry, maar het is voor mij nu gewoon officieel herfst. Ik heb zin om nieuwe pantoffels te bestellen. Iemand nog leuke pantoffels tips? :redface:

2 likes

Ik vind die van Hot Potatoes heel lekker zitten, mega warm en een dikke zool. Ik heb deze

1 like

Hush Puppies. Nav een tip hier vorig jaar gekocht, heel lekker

Love die look met ufo pants. :grin:

1 like

Heeft iemand een tip voor mij ?

Ik had altijd de sneaker sokken van de H&m met een siliconen randje. Top dingen. Maar ze hebben ze aangepast en nu zakken ze toch sneller af.

Die van de zeeman zakken mij ook af (ook die met siliconen randje en action ook).

Welke zijn net zo goed als die van de H&M?

Pantoffels van Texels schaap:
https://www.texelana.nl/pantoffels?&&page=2

Zo lekker warm en ik doe er jaren mee

1 like

Ik vind ze ook superlekker maar ik vind dat de binnenkant wel snel slijt :pensive:

1 like

Ja, ik heb idd wel veel kale plekken nu aan de binnenkant. Maar ik draag ze dan ook wel minstens drie kwart van het jaar :relieved:

Edit: en in 2021 het hele jaar :angry:

1 like

Hoe zouden jullie dit topje combineren? Ik heb een donkerblauwe losse/casual highwaist pantalon waar die wel leuk mee zal staan denk ik, maar ik zou 'm iets minder tuttig willen dragen ook.

(Ik vind combineren nog steeds zo lastig, omdat ik vooral items koop die ik leuk vind zonder er verder een idee bij te hebben.)

2 likes