Modetopic #2

Heeft iemand nog een tip om te kijken voor een trouwjurk die niet te trouwjurkerig is? Heb Bijenkorf asos zalando wehkamp al wel bekeken. Ik had vorig jaar een mooie jurk gekocht maar we gaan nu vanwege Corona heel mini trouwen en die jurk voelt nu zo overdreven ofzo

Samenvatting

Had deze besteld bij Bijenkorf maar zou m dan moeten laten vermaken, vind m zo hoe die links zit niet zo goed staan, rechts wel mooi maar twijfel dan of dat echt zou lukken, is dan toch spannend ofzo

Misschien: Anthropologie UK | Fashion, Home, Jewellery & Gifts ?

1 like

Ik wil liever wel een witte of crème jurk! Zie dat ze dat niet zoveel hebben helaas!

1 like

Monsoon
En dan misschien bij de bruidsmeisjes afdeling? (Maar is waarschijnlijk niet direct wit of crème.)

1 like

@Duchess had een hele mooie jurk aan met haar bruiloft! Is denk ik in dit topic of in het trouwtopic terug te vinden

2 likes

Wat lief dat je dat nog weet :smiling_face_with_three_hearts: was uiteindelijk wel echt een trouwjurk!

Maar @Bertha ik heb toen wel een aantal sites hier getipt gekregen waar hele mooie (niet te trouwachtige) jurken worden verkocht. Is denk ik nog wel terug te vinden met de zoekfunctie!

1 like

Heb het geprobeerd maar nog niet gevonden! Maar ik heb nog even, voel nu gewoon ineens heel erg druk of haast ofzo

1 like

Ik had een jurk van Coast, gekocht bij Zalando. Die hebben hele mooie avondjurken die prima geschikt zijn als trouwjurk.
Monsoon ook wel trouwens.

En Zalando Lounge heeft ook vaak aanbiedingen met avond/feestjurken.

1 like

Met deze post is het toen begonnen:

1 like

Lief, dankjewel voor het opzoeken!

Samenvatting

/ Foto weg
Deze had ik al… maar omdat dingen nu heel anders gaan dan we toen voor ons zagen voelt het gek en overdreven voor zo kort even naar gemeentehuis en alleen onze ouders… maar vind m wel alsnog heel mooi. Moet misschien maar een goede kleermaker zoeken en vragen hoeveel tijd dat minstens kost en dat verdubbelen zodat ik weer hoe lang ik nog heb voor ik weet of ik die moet laten inkorten of niet als ik niets anders kan vinden!

6 likes

Een vriendin van me had ongeveer dezelfde situatie en zij heeft hem iets meer casual gemaakt door een kort spijkerjasje over haar jurk te dragen. Dat klinkt misschien gek maar het stond haar echt heel goed.
Misschien kun je hem op zo’n manier een beetje downdressen, als je hem te veel vind voor de situatie nu (vind ik trouwens niet hoor)

3 likes

Ik vind de jurk prachtig. Ik zou hem gewoon aan doen en misschien wat downdressen zoals @LaPetiteRobeNoire ook zegt. Maar waarom zou je niet gewoon zo mooi gaan? Tenzij je je er niet prettig bij voelt, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

8 likes

Ik vind hem ook prachtig! En zoals iemand hier tegen mij zei: je trouwt gewoon he. Bijzonder moment, dus gewoon aandoen wat jij mooi vindt.

8 likes

Ik vind deze jurk echt heel erg mooi! Ook al ziet de dag er misschien iets anders uit, het is en blijft bijzonder om te trouwen

5 likes

Als je de jurk nog steeds mooi vindt dan zou je die nog steeds kunnen dragen. Anders heb je een mooie trouwjurk in je kast liggen en geen gelegenheid meer om die aan te doen en je bent nou tijd kwijt met het zoeken naar een nieuwe jurk. Het is niet de dag die je misschien verwacht had maar de gelegenheid is nog steeds hetzelfde

2 likes

Mooie jurk! helemaal eens met de rest, gewoon dragen. Super leuk. En anders een stoffen vestje er boven? Shifra had ook zoiets. Weet niet of het je stijl is, maar het leek wel lekker nonchalant

Samenvatting

image

2 likes

Super fijn en lief dat meedenken allemaal! Ik brei graag en had eerst wel bedacht een vestje ervoor te breien maar kwam er qua kleur niet uit en toen heb ik het maar gelaten. Ik ga toch nog weer even kijken of ik daar uit kan komen

2 likes

Hoe leuk als je je eigen gebreide vestje aan kan op je bruiloft. De jurk staat je prachtig!
Ik zouu een vestje in de kleur waar ik nu een trui in brei wel mooi vinden denk ik, maar weet niet of dat wat voor jou is. (https://www.wolplein.nl/wol/lana-grossa/lana-grossa-brigitte-no4 nr 7)
Anders beetje lucht bruin/beige?

Ja dat staat jou heel mooi denk ik! Maar wij hebben best een andere teint!! Is te koel voor mij. Ik vind nummer 5 wel mooi!

Ja zoiets zou jou mooi staan! Waarom kwam je er eerst niet uit qua kleur?

1 like