Modetopic #2

Heel mooi!

1 like

Staat jou veel mooier dan het model. Prachtig!

3 likes

Haha i like! Staat je heel mooi.

2 likes

Wowwww. Ik twijfelde al een tijdje door mijn lengte (162), maar door kou gaat het nu op mijn to buy :heart_eyes:

1 like

Oke nog een keer mij helpen kiezen, haha:

• Bruin met ruches
  • Rood stroken
  • Wit-groen met split

0 stemmers

Ik vind het heel erg afhangen van je style. Zo zal ik die rucherok heel leuk vinden staan bij iemand met een bohemianachtige style, die rode meer bij iemand die vooral wat meer van een klassieke look houdt en die andere voor mensen die meer van een basic look houden.

Die laatste heeft de beste pasvorm.

4 likes

Die eerste geeft me zeewier vibes.

1 like

Haha mijn stijl is eigenlijk van die drie opties dan basic zou ik zeggen, ik zou zo’n maxirok meestal wat stoerder/meer casual dragen, met witte sneakers en een shirtje, en soms met een sleehak-sandaal.

@Soy.peor I can be the zeewier to your sushi.

Ik ben op zoek naar rode suède sandalen met een hak, online kan ik ze niet in mijn maat vinden (37), of alleen hele dure. Hebben jullie misschien nog tips? Mijn budget is maximaal 70 euro.

1 like

Oke heel random maar volgens mij heb ik zoiets een tijdje terug bij scapino gezien. In het zwart en rood.

1 like

van haren hebben ze geloof ik!

1 like

Ik denk dat Sacha zulke heeft

1 like

Steve Madden missh?

2 likes

Je zou ook nog bij Guts & Gusto kunnen kijken!

1 like

Ik heb soortgelijke in het zwart van Pier One (merk van Zalando). Lopen erg fijn. Wellicht zijn ze er ook in het rood.

1 like

Ik wilde graag wat basic shirts van uniqlo omdat ik daar goede verhalen over hoor, maar heb helaas geen winkel in de buurt. Weet iemand hoe de maatvoering is en of het bestellen snel gaat? Retourneren is wel tegen betaling en naar Duitsland zag ik dus hoop dat ik dat kan vermijden.

Als je met PayPal betaald kan je via daar de verzendkosten terug krijgen. Dus dat scheelt misschien weer. Ik vond de maat suggestie op de site redelijk kloppen maar het ligt ook echt aan de pasvorm, die kan soms behoor wijd zijn.

1 like

Heeft iemand al weleens via Vinted haar kledingkast in de etalage gezet? Is dat het geld waard of moet ik gewoon geduld oefenen? Heb al best wat verkocht maar ben de rest liever vandaag dan morgen kwijt. :sweat_smile:

Ik heb wel eens items geboost en dat hielp wel qua snel verkopen.

1 like