Modetopic #2

Mijn favo jurkje is de soft t-shirt dress van de monki! Zit heerlijk los maar niet als een zak

1 like

Ik heb er een van weekday, nog niet heel lang geleden gekocht. Ben er erg blij mee!

1 like

:scream: Dat is toch niet lelijk? Mits ze echt zijn.

1 like

Nouja smaken verschillen sowieso toch, maar ik associeer die steen alleen nog maar met boho ibizzz hippie markt styl0 en die verschrikkelijke sendra riemen

Echt door natives zoals in Amerika gedragen vind ik het nog wel mooi maar dat heeft niets met fasjun te maken natuurlijk

10 likes

Ik heb gewoon gegoogeld

Vergeet de cowboy laars niet! Al vind ik dat niet lelijk maar erg tof :cowboy_hat_face:

2 likes

Ja huilen dit als ik hierin gekleed moet gaan

In mijn zoektocht wel deze pareltjes gevonden :heart_eyes: (niet voor de trouw)

1 like

Ik vind het zelf een moeilijk thema. Is het koppel fan? Gaan ze er trouwen?

Ha nee dat is nog de grootste grap, het huwelijk is gewoon ergens in de diepe Vlaanders.

Ik denk voorlopig aan dit, dan is het nog enigszins mijn stijl.

Of

16 likes

Yes voor allebei! Zeer mooi

2 likes

Blij dat te horen want ik had jou eigenlijk in m’n achterhoofd toen ik de vraag stelde of iemand wou helpen denken :blush: love jouw jurken

Gaaf! Mooie jurken. En als je een beetje van die losse leren armbandjes erbij draagt lijkt het ook al wel op die stijl. Het is een richtlijn toch

4 likes

Haha, ja ok. Zo vind ik het ook niet mooi.

Ik associeer de steen meer met Azië (Iran, China) en dacht aan sieraden zoals deze

3 likes

Hahaha de christian mom bohemian look van 2010!

@slurfhondje je zou misschien ook eens bij Sissel Edelbo kunnen kijken. Van hun patchworkdingen ben ik niet zo’n fan maar de Juno en Monaco-jurken zijn chef’s kiss. Gemaakt van vintage sari’s, dus iedere print is uniek.

Ik heb de Juno en wil liefst nooit nog iets anders aan :smiling_face_with_three_hearts: Ik dacht dat 'ie te oversized zou zijn met mijn 1m63 en dikkige buik maar ik voel me er supermooi in!

21 likes

Wauw prachtig :heart_eyes::heart_eyes:

Oh heel mooi, merci voor de tip!

Ik ben fan van de linea jurk van MbyM, zie zalando en boozt, heel fijn zacht stofje en goede kwaliteit

1 like

Super mooi! Heb je toevallig ook een aanfoto?

1 like

Alleen een spiegelfoto in mijn rommelige slaapkamer haha:

54 likes

Prachtig!