Modetopic #2

Ik doe onder zoiets vaak een sportbh aan omdat die meestal zo’n racerback hebben, misschien heb je die?

Ooh ja bedoel je zoiets als dit:

Oeh, dat kan wel werken?

Ja of zulke modellen:

die vallen dan precies onder het model van het topje denk ik

1 like

Je kunt proberen je bh bandjes aan de voorkant te kruisen.

Als je een bh hebt waar de bandjes achter los kunnen kan je die van kant verwisselen en dan dus vooraan gekruist doen.

1 like

Nou ik heb dus gewoon een bh waarbij ik die achterkantjes los kan klikken en dus zo kan dragen. Net geprobeerd en het werkt!

Alleen ben ik het laatste jaar afgevallen en heel die cups flabberen nr buiten dus die moet ik dubbel vouwen :joy: Anyway heel blij met deze tip, dit werkt voor nu en heb ook zo’n racerback sportbh besteld :crossed_fingers:

Dank voor het meedenken!

Je kan bij de Hunkemoller ook clipjes kopen om van een gewone beha een racerback te maken. Dat werkt perfect!

3 likes

Thanks! Deze heb ik maar helaas is de voorkant bh/bandjes dan toch nog zichtbaar bij een deel van de tops :frowning:

1 like

Ah jammer!

Heeft iemand de dr Martens Serena toevallig? Vallen die true to size?

Een familielid van mij heeft dat model in dezelfde maat genomen als de 1460’s.

1 like

Weet iemand waar ik dit soort jurken vind? Deze (asos en chi chi) zijn beiden uitverkocht

Ik heb een soortgelijke te koop, ik dm je even een foto

• Eerste
  • Tweede
  • Even leuk

0 stemmers

De eerste :heart_eyes: Waar is die van?

Smashed Lemon via Wehkamp!

1 like

Ik heb er 1 van Nike en daar ben ik tevreden over! Kan via Nike zelf maar ik had m van Zalando geloof ik.

1 like

Wil iemand meedenken? Welke jurken passen bij een huwelijk met als dresscode ‘‘ibiza’’? Ik dacht zelf aan een luchtige flowy jurk in lichte kleuren, of is juist felle kleuren en prints meer Ibiza? Help haha

Vind dit wel een stijl die je nu veel ziet dus dat moet vast goed komen. Ik denk idd aan kleurrijk, lang, borduursels, kwastjes, ruches. Maar ook beige tinten. Pas op met wit (trap een open deur in, ik weet het).
Je kunt op bohemian dress zoeken (of boho).
Hoedje erbij, bloemetjes in je haar. Het is vaak zo dat de hele sfeer en het totaal van de jurken en pakken al prima ‘blenden’. Het geheel klopt dan gewoon.

Dus ik bedoel: beige, effen en lang of kort met bloemetjes maakt dan niet veel meer uit. Als je het geheel ziet is het ‘Ibiza’ :ok_hand:t4:

2 likes

Lelijke dingen :cry: :cry: Vooral veel sieraden met turkoois stenen en “ordinaire” makeup maar wel hippie achtige boho kleding, sowieso flaphoed of sjaaltje in je haar ook.
En patch achtige tassen met fuchsia kleurtjes en van die kwastjes of pompoms eraan

4 likes

Crap