Modetopic #2

Ja als je hem nog zou willen: 20 x per dag op de zara app kijken wanneer er weer eentje op voorraad is
Zo is het mij ook gelukt

Wow ik heb dus de beige jurk, lila, donkergroene en bruin/beige binnen voor de bruiloft. Die lange beige en lila jurken zijn ZO lelijk. Wat een desillusie en dat voor + 100 euris. De eerste vol kreukels, doorzichtig en helemaal niet zo mooi vallend als op de foto. En die lila lijkt net een groot nachthemd.

De donkergroene hadden ze alleen nog in 36 en zit net te strak rond mn billen :frowning: dus nu blijft er nog maar een keuze over en dat is de korte donkerbeige. Die is wel mooi hoor maar had liever een langere jurk gehad, vind ik nog wat feestelijker. Maar geen zin om nog tig jurken te bestellen

Weet iemand waar ik zulke modellen jurken kan vinden die effen zwart zijn? Evt met zwarte stippen/streepjes/printje ofzo maar er mag verder echt geen kleur in zitten. Oh ja en plus size en geen €50 per jurk zou ook wel prettig zijn

Heb op Shein wel leuke dingen gevonden, maar op Nederlandse webshops valt het verder flink tegen. Veel zijn meteen heel truttig of netjes en ik hou wel van iets stoerder.

1 like

Asos misschien?

Ik zou bij Monki kijken

@Lula ik heb dankzij jou het u crew shirt van Uniqlo gekocht en ben er echt heel blij mee! Mooie pasvorm, zachte stof en schijnt niet door.

Voor de mensen die met me meedachten over spijkerbroeken voor dunne lange mannen: m’n vriend is laatst naar OPEN32, Score, Ebb’18 en nog een andere winkel geweest om wat te passen. Bij geen van de winkels hadden ze zijn maat… helaas. Ook winkels die PME legend verkopen hadden niet lengte 38 in de winkel liggen. Alle verkopers verwezen hem naar Jeans Centre en hij heeft uiteindelijk maar weer een Garcia broek gekocht. Dit keer een ander model en in maat 36. Een mooie broek, maar hij zit echt precies goed. Krimpen is niet mogelijk :sweat_smile: Wat een gedoe als je zo dun en zo lang bent, zeg.

2 likes

Iemand een tip voor een soortgelijk vest? Ik ben verliefd op deze van I love Mr mittens, maar hij is €480,- :sob:. Heel erg buiten mijn budget helaas!

1 like

Dit leek me het meest passende topic, maar heeft iemand hier ervaring met boobtape?
Het lijkt me zo handig voor heel laag of lastig uitgesneden topjes of jurkjes, maar is het een beetje makkelijk te plakken?

(foto Litchy)

Ze lijkt het zelf best kut te vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 likes

Oja ik wil dit ook gaan gebruiken maar ik las als tip om gewoon huidkleurig sporttape te gebruiken in plaats van overpriced ‘boobtape’
En ik zag veel filmpjes op insta/tiktok voorbij komen met voorbeelden hoe je het kan tapen!

Doe dan alsjeblieft wel iets over je tepel heen. Elastisch sporttape trekt soms namelijk gewoon lagen huid met zich mee bij verwijderen.

2 likes

Been there, done that. Dat is echt huilon. Schouder trouwens, niet boobies :sweat_smile:

2 likes

Omg auuuuu alleen al lezen doet pijn

2 likes

Ik kom nooit meer in de zara, maar zag dit op vinted langskomen (niet in mijn maat). Heeft iemand dit blousje nog ergens gezien?

1 like

Ik kan het nog niemand showen want de bruiloft komt nog dus dan maar hier :raised_hands:t3: Maar uiteindelijk zo blij met deze jurk! Voel me er helemaal fijn in, lekker losvallend maar toch flatterend

54 likes

Heeel leuk!

2 likes

Leuk! Waar is het jurkje van?

1 like

Heeft iemand tips voor een bh onder zo’n soort top? Prive ga ik altijd zonder, maar vind het op kantoor toch wat too much. En nu draag ik ze steeds niet want wil geen bandjes. Strapless vind ik niet zo fijn want die bovenkant gaapt dan een beetje bij mijn miniboobs (staat zo lelijk).

Van Josh V

2 likes

Plakbh?

1 like