Waar kan je nou écht mooie winterjassen vinden, van goede kwaliteit? In zoek een wat langere wollen mantel, met knopen of een strikband, max 200-250 euro. Veel jassen zijn tegenwoordig zo vormloos. Vind de jassen van mango meestal heel mooi, maar de kwaliteit is echt ruk… heel snel pluizig, zakken kapot etc.
Ik ben naar hetzelfde op zoek. Stevige (deels) wollen mantel. Vind het ook erg lastig om iets te vinden.
Ik heb er nu een paar van Massimo Dutti op het oog (misschien vind je dat wat, ik vind de stijl wel vergelijkbaar met Mango, maar dan iets duurder). Ben heel benieuwd of iemand wat kan zeggen over de kwaliteit daarvan.
Nog bedankt voor de tip, heb uiteindelijk tweedehands laarsjes van via vai gescoord
@Knofje oja Massimo Duti is een goeie, dankje!
@K4as dat merk ken ik nog niet, ik ga eens kijken, thanks
Jaaa! Echt een mooi merk wat je goed tweedehands kan vinden heb je foto?
@Wijntje @Knofje Ik vind de mantels van Filippa K heel fijn en mooi. Wel iets hoger in prijs maar wellicht in een outlet te vinden?
Ik ben nog steeds blij met mijn & Other Stories winterjas van 200 en bij Sissy Boy heb je in het najaar vaak ook kwalitatief goede exemplaren.
Normaal heb ik geen moeite om mezelf aan te kleden, maar nu ik weer wat meer broeken ‘moet’ gaan dragen, omdat het weer frisser wordt, vind ik het toch lastiger.
Ik heb redelijk gespierde bovenbenen, waardoor ik vaak spijkerbroeken niet mooi vind zitten bij mezelf. Heeft iemand tips voor mooie pantalons? Ik weet gewoon niet wat voor model me mooi staat… ik heb qua spijkerbroeken wel de levi’s 501/wedgie/ribcage, maar heb niet elke dag zin in een super strakke broek.
Thanks!
Ik ben op zoek naar een klein zwart tasje. Mag wat duurder zijn. Ik heb nu deze van Denise Roobol
Maar de ketting is nu voor tweede keer gebroken en de zijkanten zijn niet gemaakt van stevig materiaal waardoor die dus nu scheef lijkt.
Maargoed ik ben dus op zoek naar was mooie tassenmerken die niet heel duur zijn maar hoeft dus ook niet cheapie. En ik wil graag met zilveren hardwear. Of gewoon helemaal zwart maar geen goud
rebecca minkoff? Ik heb de mijne een keer met goede korting bij zalando besteld. Het tasje blijft echt heel mooi!
Of je zou kunnen kijken op Vinted voor een tweedehands Furla tas soms worden die aangeboden voor 40/50 euro.
Ik ben op zoek naar spijkerbroeken. Ze moeten veel katoen bevatten (wel wat elastaan, maar niet van die jeggingstoffen), medium tot hoog in de taille zitten, skinny, geen momjeans en wel normale tot goede billen creëeren. En minder dan €100,-.
Nauwelijks eisen dus. Wie heeft ideeën?
Levi’s wedgie? Verkopen ze die nog?
De 501 van Levi’s is er soms ook in een skinny variant. Doet voor mijn billen in ieder geval veel goeds doordat de zakken wat verder uit elkaar staan.
Bij H&M hebben ze zo’n soort ‘shaping’ jeans ofzo, weet de precieze naam niet (in die van mij staat gewoon high rise super skinny maar hij was rond de €40 en iets ‘specialer’ dan hun normale jeans ofzo), is 92% katoen en de rest elastaan dus vind ik erg lekker zitten
Esprit
Topshop Jamie!
Wie heeft een goede tip voor flared broeken die niet te lang zijn?(ben 1,65)
Valentino heeft ook altijd wel veel verschillende tasjes
Zoals al genoemd; topshop jamie! Zit erg fijn en goede prijs!