Modetopic #2

Prachtig! Al gezocht op Vinted? Toevallig vandaag een Zara trui ontvangen die online ook al een tijdje uitverkocht was.

1 like

Thanks voor de tip! Heb even gekeken maar staat er volgens mij niet op.

1 like

Op Wehkamp verkopen ze ook Mango. Vind hun retourbeleid heel makkelijk werken voor als het toch niet past.

Bijv deze

Kwam toevallig vandaag ook nog deze tegen.

En vind deze zelf ook heel tof.

2 likes

Waar kopen jullie van die zwarte broekjes voor onder een jurk of rokje? Kan tegen schuurbenen zijn, maar ik wil er nu vooral een omdat mn omslagjurk steeds openwaait.

1 like

Primark heeft die katoenen bikershorts voor 3,50.

1 like

Zeeman

@Stofdoek ik heb de kaori jeans in die andere kleuren besteld en vind de zwarte top, die houd ik, maar vind de wassing van die midblue zozo dus die ga ik terugsturen. Zo’n kleur jeans die niemand meer draagt zeg maar.

Ik las hier vorig jaar ergens de tip om die lange onderbroeken van Anni Rolfi van de kruidvat te kopen en ik ben die persoon daar nog steeds dankbaar voor. Die zijn echt super fijn!

2 likes

Ja twijfelde over die blauwe kleur inderdaad, dus met jouw mening weet ik zeker dat ik die niet ga bestellen. Zwarte valt gewoon precies hetzelfde? Thanks voor de update :hugs:

2 likes

Ja vind ik wel heb dezelfde maat gekozen, zit wel ieetsie losser maar weet niet of dat komt doordat ik die ander al zoveel gedragen heb of doordat zwart soms iets strakker valt.

1 like

Ik vind zelf een sportbroekje heel fijn, dunner materiaal dan biker shorts.

Hema! Die hebben er 1 zonder naden, heel dun en elastisch, en hij rult niet snel op.

1 like

Deze vind ik fijn! Ik denk dat @Nova die ook bedoelt. Deze zijn ook niet zo strak. Die andere van €19 (nu afgeprijsd naar €12) zijn dat wel.

2 likes

Ik ben op zoek naar een witte en zwarte niet doorschijnende basic midi/maxi jurk zonder of met korte mouwtjes, die ik onder kimono’s kan dragen. Niet bodycon maar wel enigszins losvallend. Iemand tips? :tired_face: oh en redelijk hoge halslijn!

https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-en-jumpsuits-midi/jurk-met-uitsnijding-op-de-rug_17000290.html?c=99:?utm_source=product-share&utm_medium=app-Android

https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-en-jumpsuits-midi/getextureerde-katoenen-jurk_17010202.html?c=99:?utm_source=product-share&utm_medium=app-Android

Hier iets van? Of bedoel je nog anders?

Uniqlo zal wel basics hebben van mooi katoen.

H&m had ik al doorgespit maar niks goeds gevonden! Die van mango ook net niet helemaal. Maar wel heel erg bedankt.

Bedoel ongeveer zoiets

afbeelding

@Daelyss thanks heb even gekeken maar ook niet helemaal kunnen vinden wat ik zocht :disappointed_relieved:

2 likes

Misschien heeft Massimo Dutti nog iets?

3 likes

Ah ja zo, ik dacht t-shirt stof. Lijkt me iets dat je bij Massimo of Cos kan vinden. Misschien Arket

1 like

Die is echt prachtig. :heart_eyes:

Nu wil ik 'm ook, maar ik vind 90 euro ook wel heel veel…

Edit: ik zie dat ie al uitverkocht is, mooi zo, scheelt weer een keuze maken. :sweat_smile:

1 like