Modetopic #2

Iemand tips voor leuke langere (tot over de kont) blousejes of topjes die leuk staan op spijkerbroeken? :relaxed:

2 likes

Action, met van die anti slip lijntjes bij de hiel.

H&M 3 paar voor 7,99 met siliconenrandje bij de hiel

Ik heb ook van action maar die zakken bij mij wel af. Die van h&m niet.

2 likes

Ja ik vind die van hm ook de beste!

Zeeman heeft ze ook en blijven bij mij net zo goed zitten als die van de hm. 3 paar voor 2,49, wel die van de mannenafdeling

2 likes

Kheb een bruiloft in september en mn vriend heeft nu een super mooi pak gekocht alleen die is lichtblauw. Dus nu ben ik beperkt qua kleuren voor mn jurk :joy: iig ik vind het leuk als het een beetje matched. Alleen zelf ben ik van de warme kleuren :sweat_smile: kom niet verder dan licht beige of donkerder beige.

Welke kleuren vinden jullie passend bij lichtblauw?

image

image

Heel veel kan gewoon hoor :slight_smile:

6 likes

OEH zo’n roestkleurtje is wel super mooi ja bij blauw :star_struck:

3 likes

Ik weet niet of je een uniqlo dicht bij je hebt maar daar is een satijnen set in de meest prachtige roestkleur. Zo’n topje met spaghettibandjes en een kleur. Had dat laatst aan en vond het echt een mooie kleur.

1 like

Ik ga direct kijken (online)!

Edit: wacht ik heb verschillende opties. Ik heb geen idee of die lila of donkergroene erbij passen maar ben benieuwd welke jurk jullie zouden kiezen. Edit: wie heeft er ooit nog een bruiloft op locatie met diner en feest dus ik wil echt iets feestelijks maar comfortabels en een beetje sexy :smirk:

Pak van mn vriend (zonder gilet maar met wit of licht tshirtje)

Optie 1 kanten jurk. Deze is met tailleband maar daar is geen foto van, dus kan getailleerd gedragen worden (zou ik ook doen)

Optie 2 beige/bruine jurk

Optie 3 lange beige jurk

Optie 4 donkergroen

Optie 5 lila

• Optie 1
  • Optie 2
  • Optie 3
  • Optie 4
  • Optie 5

0 stemmers

Ik vind optie drie mooi zeg! Hoe die strik is en het lijkt heel soepel te vallen. Heb je een linkje?

Edit: ja wel eens met Victoria ivm met de kleur. Al was ik laatst.op een bruiloft en liepen echt heel veel mensen in het wit, ik durfde het toen zelf niet aan. Optie 4 of 5 vind ik ook wel tof!

2 likes

https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.scarf-tie-flowy-midi-dress-beige.0850310004.html

@Victoria ja dat vind ik ook tricky dus!

2 likes

Kga em bestellen samen met de lila. Hopelijk valt ie iets donkerder uit ipv heel licht. En ga de tweede ook bestellen :slight_smile: bedankt allemaal

3 likes

Iemand nog een idee waar ze oversized gestreepte blouse-jurken verkopen?

Helaas geen Mango hier.

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar m.b.t. een tamelijk delicaat rood leren jasje. Dit jasje was behoorlijk ondergescheten door een vogel dus heb ik grondig schoon moeten maken. Nu voelt het leer ontzettend droog aan en zijn er allemaal ‘spikkels’. Hoe krijg ik dit leren jasje weer soepel en hoe kan ik dit jasje het beste verven en ervoor zorgen dat het niet afgeeft? Ik heb wel geschikte verf maar hoe gaat het qua voorbehandeling en kan ik het beste een penseel gebruiken of bijvoorbeeld een sponsje? Dit is nogal nieuw terrein voor mij.

Weet je hoe het leer gelooid is? Dat maakt namelijk uit voor hoe (goed) het te verven is. En ben je van plan het in dezelfde kleur terug te verven of een andere kleur?

1 like

Ik wil het gewoon knalrood houden zoals het was. Ik kan in de labels niet echt veel informatie vinden, maar ik weet dat het geitenleer is.

Ik zou je aanraden om even langs een schoenmaker te gaan voor advies.
Je moet leer ontvetten voor je het kan verven, dat doe je in principe met aceton. Afhankelijk van de verf die je hebt, zou ik verven net een plat kwastje of met ronddraaiende bewegingen met een gladde katoenen doek

3 likes

@Paranimf Goed advies dit, ik dacht aan een kleermaker. Zeker de Turkse kleermakers in de gemiddelde stad doen ook vaak leer. Of stomerij met leerreiniging. Zij weten hoe je dit het beste kan doen.

aah vind deze zoo mooi maar is al tijdje uitverkocht en misschien maar beter ook want vind 90 eu wel echt veel

2 likes