Modetopic #2

Ik zou idd ook proberen het nog een keer met korting te bestellen haha en dingen die er niet meer zijn van je eerste bestelling houden en de rest terugsturen als je het in de sale hebt kunnen kopen.

Vind dit altijd zo zuur haha als iets daarna opeens 50% is 2 dagen nadat je het gekocht hebt

1 like

Heel erg bedankt! Precies wat ik hoopte!

1 like

Ik heb ook een everlane broek. Wat wil je er nog van weten?

Ze adverteren dat je bij hen geen “waist gap” hebt, ook als je bijvoorbeeld brede heupen hebt. Aangezien ik hele brede heupen heb en in verhouding een smallere taille ben ik benieuwd of het echt zo is! Want ik heb nu geen enkele broek die goed aansluit.

Hmm ik heb dat probleem niet
 heb wel snel met high waisted broeken dat ik een soort vetrol krijg onder de broeksband zegmaar, dat heb ik met deze niet! Ik had de cheeky straight besteld in cropped en curvy, curvy zat was losser bij m’n heupen maar ook bij m’n kuiten en dat vond ik niet zo mooi. De stof is wel lekker stug en echt jeans, niet zo’n “lullig” stretchbroekie zegmaar
Ik ben er wel blij mee maar op je specifieke vraag kan ik je helaas niet antwoorden haha

Deze review is ook zeker handig, dus heel erg bedankt! :grin: grote kans dat de curvy dan juist stevig om mijn heupen zit. Ik ga gewoon 3 soorten bestellen!

Leuk vakantie jurkje of lelijk? Kom er maar niet over uit haha.

• Leuk
  • Lelijk

0 stemmers

Heeel leuk, waar is ie van?
edit: wtf @zwaardvis stem jij nou anders dan ik

1 like

Only! Sale nu voor 25eu

1 like

:scream: wow blijk je toch niet dezelfde uitmuntende smaak te hebben :broken_heart:

1 like

Leuk maar ik denk polyester en daarom zou hij voor mij vervallen als zomerjurk. Vind het wel een mooie jurk.

Hij voelt niet super polyesterig op zich!

Ik vind de onderkant heel mooi, maar vind het aan de bovenkant niet zo leuk dat ie doorschijnt geloof ik, juist omdat het zo’n drukke print is. Heb je hem gekocht of niet?

Niet gekocht nee, ging nog even doorzoeken. Zou er sowieso een hemdje onder dragen omdat hij zo doorschijnt ja.
Ben uiteindelijk voor deze gedaan, 3 x zo duur maar denk dat ik deze minder snel zat ben:

Alleen wit hemdje ipv zwart denk ik zo

25 likes

Ugh ik heb binnenkort een event (middag tot avond) en blijkbaar is de dresscode business casual. Nu heb ik geen idee wat ik aan moet en normaal kan je een broek aan met laarsjes ofzo en klaar. Of een jurkje met panty, maar het wordt waarschijnlijk wel mooi weer.
Nu heb ik een aantal soortgelijke opties, maar veel dingen zijn zo saai en als ik iets zie waarvan ik denk oké leuk dan twijfel ik of het wel kan. De grens tussen zomerjurk, semi formele jurk of feestjurk is zo vaag :sob:

Wat denken jullie hiervan

Deze jurken met loafers en een blazer

Of zoiets

Even een poll

Kan dit?
  • Ja doe maar
  • Nee je snapt business casual niet en ik ga nu uitleggen wat beter is
  • Boeieeee

0 stemmers

1 like

Die groene is wel echt geweldig

2 likes

Ik vind die tweede echt geweldig ( waar is die van?) en denk dat die prima onder de noemer buisiness casual kan.

Ik vind té zakelijk bijvoorbeeld een plain donker blauwe of zwarte recht jurkje op de knie en técasual een jurkje met cut out mouwen ofzo.

Dus; volgens mij is dit precies de bedoeling!

Edit: zie het al, Zara :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Nummer 2 en 3 vind ik denk ik wel goed passen

1 like

Van de Zara! (Allemaal behalve de eerste, die is van mango) alleen zie ik nu wel dat ie wel aardige splitten heeft aan de zijkanten.
Linkje: TUNIEKJURK MET PRINT | ZARA Nederland / Netherlands

@Broodrooster @Pinkbeliever tell me more!! teveel kleur? beetje minder druk denken jullie? Neutrale kleuren is denk ik wel veiliger, of effen in plaats van een print

1 like

Haha, oke! Ik zou bij business casual meer in eerste instantie denken aan bijv een pantalon met T-shirt en sneakers, of goede spijkerbroek met blazer ofzo. Dus zeg maar een onderdeel van een nette outfit en dan gecombineerd met iets casuals. Jurken geven me net iets wat strandvakantie vibes.

5 likes