Modetopic #2

Ik ben op zoek naar een off shoudershirt, zoiets als hier onder. Mouwen mogen ook driekwart zijn. Die band onderaan hoeft niet per se, maar het moet niet zo’n wijde tent zijn zoals je veel ziet. Iemand een idee? Liefst in een winkel, niet online.

Heeft iemand een idee waar je zo’n zonnebril kan kopen? Je hebt best veel van deze modellen overal (cat eye denk ik?) maar die zijn vaak puntig, ipv met zo’n rechte bovenkant, en daar gaat het vooral om.

Heeft iemand recent ergens zo’n soort blouse gezien? kleur maakt niet zoveel uit, gaat me meer om de zachtheid, de v-hals en bijv rouches aan de mouwen

1 like

Ik heb even snel gezocht op Zalando, maar ik denk dat je daar best wel wat kunt vinden. Voorbeelden:
ZALANDO (zonder rouches helaas)
ZALANDO (wel rouches, maar alleen aan de kraag)
ZALANDO

1 like

Iemand enig idee wat een normale ‘verzend’ termijn is op vinted? Ik heb drie dagen geleden het een en ander gekocht, maar nog niks is verzonden. En krijg geen antwoord op berichtjes :sweat_smile:

Wel echt leuk, vinted! Er staan heel veel dingen op die ik in de winkel niet kan vinden :slight_smile:

1 like

Verkopers hebben, afhankelijk van de verzendmethode die hun koper heeft gekozen, maximaal 5 werkdagen om het artikel te verzenden.

2 likes

Ik ben op zoek naar een sporthemdje die strak zit en cropped is, maar niet zo kort als een sportbh. Dus tussen de lengte van een sportbh en gewoon topje in. Heeft iemand een idee bij welk merk ik dat kan vinden? Ik weer gewoon dat ik het ooit heb gezien maar kan het nu niet meer vinden!

lululemon heeft een hele fijne (maar wel prijzig) lululemon Align™ Tank Top | Women's Tank Tops | lululemon en deze van h&m valt bij mij ook ongv tussen sportbh/gewone top in https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0861803009.html

Kate | B.Extra - Become extraordinary

Zoiets?

2 likes

Oeh ja precies dit is wat ik zocht, dankjewel! Weet jij toevallig of die van Lululemon fijn zit als je er een sportbh onder draagt? Of heb je die zelf niet?

Ja top! Dankjewel zoiets inderdaad!!

Bedankt voor t meedenken! Deze zijn eigenlijk grover dan ik zoek, haha komt ook weer zo precies

Ik vind hem zelf heel lekker zitten, ook met sportbh er onder! Sportbh komt er wel soms een beetje bovenuit vaak maar dat vind ik zelf niet erg.

1 like

Ik vind wel dat er enorm vaak dingen niet verzonden worden op vinted. Heb het nu al meermaals meegemaakt helaas :slightly_frowning_face:

Welke kleur glazen in een zonnebril vinden jullie het mooist?

• Grijs
  • Bruin
  • Groen
  • Anders

0 stemmers

Zara sale start morgen in de app om 21.00! Nu al te zien welke items.

1 like

Ik had nog een vol mandje, je kunt ook precies zien welke er in de sale komen, hoe handig.

1 like

Heeft er iemand ervaring met de jeans van Everlane? Ben er zo benieuwd naar maar vind vooral wat lyrische Amerikaanse reviews.

Terugsturen en opnieuw bestellen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Of even de klantenservice bellen en vragen wat er mogelijk is qua korting? (In fysieke winkels is er vaak wel een mouw aan te passen)

1 like