Ik denk idd iets minder kleur (effen) en wat korter. Net op de knie.
Ah ja ik snap je! Ik dacht eerst ook pantalon met T-shirt, alleen heb ik geen idee of het dan óf t-shirt óf sneakers is dus ik dacht oké dat skip ik dan maar (plus al mijn sneakers zijn goor).
Misschien wel de veiligste optie ook! Maar een spijkerbroek zou ik dan weer niet aan durven haha.
Thanks voor je antwoord
Misschien heb je ondertussen al besteld, maar ik heb ook smalle taille en brede heupen en ik ben FAN. Niet amerikaans, wel lyrisch. Everlane jeans zijn de enige die ik nog draag, ook omdat het ong de enige (duurzamere) jeans die niet zo lang is.
Ik heb verschillende modellen ook, dus als je vragen hebt over specifieke kan je ook dm’en.
Tenzij je dus al besteld hebt hoop dat ze bevallen!
Ps. Om antwoord te geven op je vraag ik heb geen waist gap, en zeker het curvy model is top daarvoor!
Wat een goede review, onwijs bedankt! Wat is je lievelings model? Mag ook in een DM hoor! Ik moet nog bestellen dus ben nu nog meer enthousiast.
Dit is mn fave:
En dan de ankle voor mn korte pootjes. Ik heb deze inmiddels in 2 kleuren gehad (1 nu nog, 1 weggegeven) en als ik een nieuwe nodig heb bestel ik hem weer. Draag hem al 3 jaar en nog steeds heel mooi en heel comfy. Tip is wel als je twijfelt neem de kleinere maat. Sowieso is de size chart heel handig.
Deze draag ik heel veel in de zomer nu:
Ik had een cheeky jean, maar ik ben best wat afgevallen dus die heb ik weggegeven. Heel fijn voor een smallere taille (zou ook heel graag de curvy willen proberen) en bredere heupen. Kwaliteit is top ook. Stugger materiaal dan de skinny.
Tot slot heb ik ook een wide leg van ze. Draag ik héél graag in de winter, maar is wel de minst geschikt voor bredere heup tov taille. Maar ik zie die nu ook niet op de website staan.
Kheb binnenkort een bruiloft van een vriendin die gaat trouwen en ik wil natuurlijk een mooie jurk want ja wie gaat er nog echt trouwen tegenwoordig. Maar waaar vind ik jurkjes die iets daarvoor geschikt zijn? Asos, zalando, wehkamp enz al gehad, vond ik niks leuks. Vinden jullie trouwens dat beige kan op een bruiloft of niet?
&other stories misschien? En beige vind ik heel mooi voor bruiloften!
Ted baker? De Bijenkorf? Ik hou wel iets van meer kleur. Bloemetjes erop. Of een mooie licht roze kleur.
Mocht je nog een carrière switch willen: mode blogger! onwijs bedankt, kan hier zeker wat mee!
Misschien iets van rinascimento? Ik heb ook eens een leuke jurk gekocht van Jacky Luxury, misschien ook een optie. Oh en beige kan volgens mij wel hoor op een bruiloft. Leuk dat je zo gaat zoeken naar een jurk, wordt vast gewaardeerd
weet iemand waar deze zonnebril van Josh V van is? Met 3 puntjes in de hoeken
Celine!
Ok fuck dat kan ik niet betalen hahahaa
Als je zoekt op Celine zonnebril zijn er ook veel namaak te maken a 14.99 of 25 euro etc!
ben nu tweedehands aan t zoeken haha maar dat is ook een optie!
@Daelyss Ik ga even hier verder hoor! Bedankt voor je tip! Klopt, is ook zo. Is het dan beter om een beige rokje te doen en wit hemdje? Is dat dan ook niet gek omdat je dan zo’n rand ziet bij waar het hemdje stopt en het rokje begint? Maar een beige hemdje is ook een beetje gek denk ik want dan zie je nog een stuk beige hemd bij die v-uitsnede, wit is daar dan mooier denk ik valt minder op.
Dit is de jurk:
Daar boven is de uitsnede dus heel erg diep en ik houd niet zo van inkijk.
Hoe doorzichtig is de stof, weet je dat? Ik zou anders kiezen voor een wit hemdje met zo’n kanten rand en dan naadloos ondergoed aandoen (zwart, beige, bruin, bordeaux rood) een beige hemdje zou inderdaad wat gek staan. Zie je er echt door dan zou ik een onderrok nemen. Als het een strakker hemdje is dan kan je het in de rok stoppen en is overgang vlotter.
Als de jurk verder niet echt doorschijnend is zou je misschien ook een bralette met een bredere onderrand kunnen dragen. Dat doe ik vaak onder jurkjes die ik te diep uitgesneden vind.
@Daelyss
Echt best wel heel erg doorschijnend helaas, maar vind hem zo leuk. Dan ga ik op zoek naar een wit hemdje met kanten randje en een beige onderrok!