Modetopic #2

Haha nee mijn vriend ook niet. Ik denk dat ik L ga nemen voor de trui en M voor de broek. Thanks!

2 likes

Leren schoenen/laarsjes van Gabor

2 likes

Wat zijn fijne handschoenen voor op de fiets? Ik merk dat mijn huidige handschoenen veel kou doorlaten en mijn vingers bevriezen zowat alsnog.

1 like

Leren handschoenen werken het beste daarvoor. Durf niet te zeggen of nepleer ook goed daarvoor is

Ik heb leren wanten met echte wollen binnenkant, waren nog van mn moeder dus gaan heel lang mee haha en zijn heerlijk wram

2 likes

Wat is er warmer aan vergeleken met leren laarsjes van andere merken? Ik vind Gabor verder een fijn merk hoor.

Wat betreft handschoenen: zijn leren handschoenen ook waterdicht? Misschien als je ze goed impregneert? Ik doe zelf deze aan als het heel koud is:

(van Texelana)

Maar die zijn niet waterdicht en ik vind ze ook onhandig omdat je er niks mee kunt vastpakken. Of ik pak m’n skiwanten van Barts maar die vind ik niet zo mooi. Soms gaat comfort en stijl gewoon niet samen lijkt het wel, ik vind dat best frustrerend. :sob:

Thermo handschoenen van heatkeepers. Super warm, niet duur en lekker basic https://www.heatkeeperstore.nl/thermo-handschoenen/

1 like

Ik las het eigenlijk anders: nette schoenen voor de winter die onder een pantalon kunnen.
Dus geen gevoerde schoenen of snowboots oid.

1 like

oeeeh die zien er lekker uit!
@sushi ik heb nu leren wanten maar daar trekt de kou door heen, met wol erin zou echt het verschil kunnen maken. Thanks!

2 likes

Zou ik doen ja, het valt vrij groot!

Ik vind rokjes bij anderen super leuk staan maar ik kan
de leuke dingen niet vinden.

Ik heb brede bovenbenen en brede heupen, een
taille en smallere schouders. Draag boven meestal 38/M en
onder L/31.

Heeft iemand een idee voor een leuke casual outfit
met rokje?

Heb al gekeken naar a lijn rokjes maar heb geen idee wat ik daar dan boven moet doen. Lief als iemand mee wil denken :relaxed:

2 likes

Is moeilijk om zo zonder foto’s tips te geven hoe je het kan dragen.
Ik droeg vanavond een geruit rokje met een zijden geprinte bloes met bijtjes op. Maar die rok draag ik ook met een jeanshemd of oversized knitted sweater.

Heb je iets op het oog? Dan helpen we mee combineren.

1 like

Ik zoek zo’n glanzend topje, maar dan (net als hier op de foto) net iétsje langer, zoat je hem in je broek kunt stoppen. Ik heb een relatief lang bovenlijf dus ze zijn snel te kort. En ook een wat langer, slanker model (niet zo vierkantig wat je ook veel ziet). Niet te duur en in een echte winkel. Wie weet waar?

2 likes

Ik lees mee, niks zo irritant als de hele dag dat hempje weer achter in je broek proppen

2 likes

• Band
  • Muts

0 stemmers

(Sorry voor wie het allebei lelijk vindt, mijn oren doen pijn bij de kou en ik vind de kleur heel mooi, ook al komt het op de foto/in de winkel niet goed over!!!)

Muts is super leuk!!

3 likes

Staat je allebei goed, maar ik vind de kleur van de muts nog mooier!

1 like

ik vind de kleur van de muts ook mooier maar vind een band meer bij jou passen ofzo?

7 likes

Banden zijn veel leuker dan mutsen en ook makkelijker want als een muts je oren bedekt zit het ook vaak over je ogen of te laag in je nek vind ik.
Bovendien kan je een band dragen met een staart.
Ja band > muts

3 likes

Ik zie er echt uit als zo’n 80’s aerobics-mens met zo’n band om m’n kop, niet helemaal de look die ik wens. :joy:

Vind hem @Mora wel mooi staan, maar de muts nog leuker.

6 likes