Marvel

Ik heb exact hetzelfde. Al die Chrissen doen me niks, maar Bucky :hot_face::hot_face:

Ja maar in de eerste film wanneer Bucky zo in uniform verschijnt kan je me zo wegslepen, maar de films daarna
 neh :no_mouth:

Bucky en Cap mogen nog niet eens de voeten van Tony Stark kussen :relieved:

Haha, ik ben om de een of andere reden begonnen bij de eerste avenger film en heb toen alleen Thor nog teruggekeken :woman_shrugging: Maar goed om te horen dat het je favoriet is! Was een beetje bang dat die oude films niet meer zo goed zouden zijn.

@ShmaptainShmerica Haha herkenbaar met Harry Potter, maar denk dat nostalgie ook een van de redenen is dat het geweldig is dus wil het ook niet verpesten met op deze leeftijd voor het eerst zien.

Ik heb ook een beetje een crush op Chris Evans dus ben zeer benieuwd :smirk: Zie nu ook je naam haha, erg toepasselijk.

2 likes

Ik vond the first avenger ook een van de leukste maar die wordt overal super slecht gerate :joy: En iron man 2 vond ik ook heel leuk, daarin ben ik geloof ik ook in de minderheid

@nightlife Ik heb de horrorlockdownwinter overleefd met het kijken van alle films, vanaf de hulk en ik heb van bijna allemaal genoten (behalve antman maar dat is niet eerste fase). Had verder nooit marvel films gezien maar het voelde iig absoluut niet outdated ofzo, kijk er naar uit om ze ooit weer allemaal opnieuw te zien.

@Mhysa Jaaaaaa kappe hoor ik ben hoteldebotel voor de Buck :sob: Al helemaal in de Falcon serie als ie ~emotioneel groeit~

——————

Late to the party, maar: Shang Chi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Wat een fijne film en OMG DIE SPECIAL EFFECTS tijdens de gevechten!!!

2 likes

Oke net Hawkeye gekeken en ben blij dat we 2 afleveringen kregen, maar nu weer tot volgende week wachten

En omg ik heb alle Spider-Man films gezien. Ik haat The Amazing Spider-Man films. Zelfs Spider-Man 3 vind ik beter.

@kali Waarschijnlijk witte mannen die campy niet kunnen waarderen

1 like

Noooo geen Kingpin. Vincent D’Nofrio is zo eng als hem. Echt nachtmerriewaardig

Oh yes al mijn dromen komen uit hiermee. Enter The Defenders in het MCU :heart_eyes:

2 likes

Omggggg yessss

Florence Pugh jaaaaa

1 like

I love her!

1 like

Ik word echt aggressief als straks blijkt dat die andere Spider-Men alleen in de post credits komen en je dan Tobey’s punchable face ziet en iets vraagt in de richting van “Hey ben ik te laat voor het gevecht?”
En dan ergens op de achtergrond zie je Andrew stotterend en schouderophalend een zin proberen te vormen.
crying-tobey-maguire

Ja ik weet dat ze uit die gevechtsscĂšne bewerkt zijn, maar ik hou rekening met alle mogelijkheden.

Samenvatting

Nooooo Kingpin! Ooooh ik vind hem zo eng. Zat ook echt te wachten tot we hem zouden zien. Zullen we hem morgen ook in de film zien? Aangezien Daredevil terug is

Heb echt een major crush op Florence Pugh ookal kijkt ze vaak zo sad

Haha ik ben hier echt zo zo blij mee. Hij is echt mijn favo schurk

2 likes

Oooh ik vind hem eng, maar echt op een goede manier. Hij blijft me als een van de weinigen goed bij.

Hij was goed!

Samenvatting

Niemand had een punchable face. En hoe komt het dat ze de andere Spider-Men in zo’n relatief korte tijd een betere persoonlijkheid hebben gegeven dan in hun eigen films?
Oh en props voor de kostuums en hoe op een creatieve manier met het kostuum van Green Goblin is omgegaan.

2 likes

Ik vond hem ook geweldig!

Spiderman spoiler

Zelfs de villains waren hier beter, dan in de originele films.

2 likes
Samenvatting

Echt hoor

1 like

ik heb what if, hawkeye en black widow nog niet gezien, mis ik references in de nieuwe :spider::man:t2: dan?

Nee