Ben ook een beetje van m’n stuk gebracht door de slechte reviews, maar ga toch maar zelf oordelen
Eternals was goed! Ik zou het wel een beetje op de middenmoot plaatsen, maar zeker niet onderaan. De reden dat ik hem niet in de top 10 plaat is doordat ik de flashbacks op een ander moment geplaatst zou hebben.
De post credits vond ik zelf niet bijzonder. Voor die ene ben ik niet de juiste doelgroep om uit m’n dak te gaan, sorry Harry (mn moeder herkende je niet eens). En die ander was… teleurstellend. Komt waarschijnlijk doordat ik hoopte op een No Way Home stukje, maar fucking Sony denkt dat wij idioot zijn en niet weten dat de andere Spider-Man in die film voorkomen.
Anyways ik ben nu met mijn moeder aan alle Spider-Man films begonnen en man… ik vind die eerste zo campy. Iedereen acteert ook zo intens. Zelfs de mensen op de achtergrond acteren alsof hun leven ervan afhangt! Nu begrijp ik weer waarom deze mijn fave is.
Oh my lord deel 2 is nog intenser. Echt love dat ik alles opnieuw kijk, want ik heb dit echt ff nodig. Zelfs James Franco die altijd zo acteert laat gewoon range zien. The raaaange.
En feminist icon Alfred Molina is natuurlijk geweldig.
En de figuranten die constant krijsen om maar 5 seconds of fame te krijgen. I love it.
Ok de dvd van deel 3 hebben we niet (want… duh), maar ja we moeten hem toch kijken.
Ik heb Eternals nog niet gezien, maar:
zit Harry Styles erin?
Ja blijkbaar? Zie het ook net pas
Ik had dit gelezen, maar was net weer compleet verrast toen hij in beeld kwam haha. Interessante keuze
Ik wil Marvel vanaf het begin op volgorde gaan bekijken omdat ik pas vanaf avengers alles ben gaan kijken. Nu kan je wel goede volgordes voor de films vinden online, maar zouden jullie adviseren de nieuwe series ergens tussen te plakken of passen ze meer aan het eind (moment van uitkomen)?
En is Agents of Shield een must, Online staan wat wisselende verhalen erover maar als ik dan toch opnieuw begin…
Ik heb agents zelf nooit in z’n geheel gekeken. Vind het echt veel te lang allemaal. Ik heb wel samenvattingen gekeken/gelezen en vond dat voldoende.
Bedoel je met de nieuwe series de Netflix series, of Wanda vision/ Loki/Falcon?
Die laatste zou ik er denk gewoon achter plakken, want die zijn allemaal post snap, toch?
Shang-Chi eindelijk gekeken, nu die gratis op Disney+ staat.
Vond hem heel tof!
Alleen iets wat ik niet helemaal snap in de end credits scene, is Bruce weer in z’n menselijke vorm? Hij ging toch als Hulk door het leven omdat hij vrede had gesloten met die versie van zichzelf?
Aan zijn arm zit een apparaatje waardoor hij controle heeft waarmee hij kan bepalen of hij zichzelf of de Hulk kan zijn
Login • Instagram
Ik zou de series kijken in de volgorde van uitkomen tussen de films. Want sommige dingen uit de series komen weer voor in de films.
Agents of Shield is op dit moment geen must. In het begin verwijst Agent of Shields naar de films, maar andersom is het niet het geval. Het is een oké serie, maar de officiele Marvel series zijn echt onderdeel van het hele Marvel verhaal. En AoS (nog) niet.
Hier ook net klaar met Shang-Chi en vond 'm heel tof Heb gelachen, heb kippenvel gehad, op het puntje van m’n stoel gezeten van spanning en genoten van de mooie beelden.
(En van Morris )
en @Frenky Dankjewel! Dan skip ik Agends of Shield voor nu. Bedoelde met de nieuwe series inderdaad Wandavision, Falkon en Loki. Wist niet of die allemaal ook afspeelde aan het einde (zoals Captain Marvel bijv. veel later uitkwam, maar eigenlijk de tweede film is die je moet kijken) en durf dat niet op te zoeken voor het geval van spoilers
Binnenkort dan beginnen met Captain America: The First Avenger. Echt zin in! Heb de films van Captain America zelf nooit gezien.
Ooh wat ben ik hier jaloers op, haha. Net als met Harry Potter lijkt het me zo heerlijk om deze weer “voor het eerst” te kunnen zien. (Iemand hier met een geheugen-wis-apparaat ?) Van de CA films is hier The Winter Soldier wel favoriet. Die kijken we regelmatig En ja uhm, ik heb dus al duizend jaar een mega vette crush op Chris Evans… Hoop geratel weer, sorry. Veel plezier met kijken
WHUT?! The First Avenger is mijn favoriete film!
Heb die denk ik wel 20 keer gezien (no lie)
@ShmaptainShmerica ik vind het leuk om de films na een podcast ofzo te luisteren. Dan voelt het weer als nieuw als je dingen gehoord hebt die je eerst niet opgevallen zijn, maar het is idd niet hetzelfde
Ik heb bij die film echt zitten janken in de bios omdat ik eindelijk Captain America op het witte doek zag.
Wij kijken nu met vrienden elke week een film op de chronologische volgorde, maar ik heb al twee weken over geslagen omdat ik niet álle films leuk vind
Vandaag staat Iron Man 2 op de planning en ik heb wederom niet zo veel zin 🥲
I want ma boerd
Ik vind Sebastian Stan elke keer heter worden haha. Ben echt een Bucky stan geworden.
Whut? Disagree
Dat mag… we kunnen niet allemaal goede smaak hebben.
Hahaha nee maar Chris Evans heeft echt nooit wat voor me gedaan. Oké een kleeeeiiin beetje als hij z’n langere haar en baard heeft. Maar verder… eh.