mercikes wijffie
Je mist 1 hele kleine referentie, maar dat is meer leuk dan essentieel. De Marvel films en programma’s zijn gelukkig zo gemaakt dat je overal in kunt stappen. Heb je alles gevolgd, dan haal je er meer uit. Maar zonder de andere films en series blijft het ook vermakelijk.
aangezien de bios toch geen optie meer is de komende weken heb ik denk ik wel tijd om in te halen!
maar ben toch wel benieuwd of de referentie naar black widow, what if, of hawkeye was, dan geef ik die iets meer prio
Als je de series leuk vindt, zou ik ze gewoon allemaal kijken. En anders is het voor de mini-referenties echt niet de moeite waard om die series te kijken.
Series waarin de referenties zitten:
Hawkeye en What if (post credit scene)
ik heb de andere series allemaal gezien, maar ik kon niet zo in what if komen (ik denk toch door de tekenstijl) en hawkeye heb ik nog geen tijd voor gehad!
dus ik ga dan toch maar beginnen met hawkeye
Huh wat was de referentie van
Hawkeye? Rogers the Musical?
Ja onder andere dat.
De verschijning van Daredevil is minder verrassend als je Kingpin in Hawkeye hebt gezien. En verder zegt Yelena in episode 5 van Hawkeye dat ze naar de vernieuwde statue of liberty wilt. En je ziet de verbouwing en deels verwoesting van het vrijheidsbeeld in Spiderway No Way Home.
Oh ja dat van dat vrijheidsbeeld… sorry ik lette meer op mn girlcrush waardoor ik vergat op te letten
Samenvatting
Nouuuu ik dacht (hoopte) dat we een kusscène tussen Kate en Yelena zouden krijgen. Ik voelde gewoon de chemistry tijdens het gevecht. Echt… now kisssss. En ik haat Kingpin en elke scène zag hij er belachelijker uit. Wtf was die hoed
Ik zou wel Black Widow kijken voordat je aan Hawkeye begint. What If staat eigenlijk vrijwel los van de andere series.
Thanks!
Ik ben ziek thuis vandaag en heb sinds Loki/door Shang Chi laatst eindelijk weer enorm zin in Marvel onderdompeling, dus heb Black Widow net gekeken en begin nu aan Hawkeye. Helemaal een flashback naar de lockdown een jaar geleden Wel heel jammer dat Eternals pas 12 januari op Disney+ komt te staan en de bioscopen dicht zijn voor Spiderman
Ik vond Black Widow echt een prima film trouwens en benieuwd naar Yelena verder. Maar ik vond vooral David Harbour echt een toprol spelen, ik heb smakelijk om hem gelachen.
En blijf altijd nog hopen dat op één of andere magische wijze Natasha toch nog terugkomt
whoa dat einde van what if!!! echt heel vet ben blij dat ik t toch nog op heb gepakt
sorry voor mn spam hoor 🥲 maar moest iemand anders bij die tentakels die steeds terug kwamen ook denken aan de hive uit agents of shield?
hoop zooooo erg dat die ook nog eens een verschijning maken, vond ook dit toen ik er op googlede
kevin feige had agents of shield namelijk naar een non mcu sectie op disneyplus laten plaatsen eerst
Shit moet dat echt eens afkijken. Dit motiveert wel!
Kan de bios weer opengaan? Ik wil nog een keer naar de film
Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe Black Panther nu die ene actrice die die zus speelt helemaal coronawappie blijkt te zijn. Zouden ze haar houden?