Shang-Chi is echt zo’n mega aanrader! Echt oprecht een hele vette film
Ik ga morgen, heb er zo’n zin in
Maandagochtend ga ik!
Ja, ik heb hem gisteravond gezien. Echt supertof. Aan de ene kant anders dan andere Marvel films, maar aan de andere kant toch weer heel Marvel.
Ik wilde hem eigenlijk skippen, maar ik krijg fomo door alle enthousiaste berichten
Ik ga vanavond! Ben super benieuwd
Shang-Chi is echt een van de betere Marvel origin stories😍
Wil hem graag zien, maar is hier alleen in 3D te zien. Haat 3D
Dit precies haha, denk dat de film ook leuk is voor niet marvel fans! Maar vond het echt leuk en zit er weer helemaal in. Ben benieuwd hoe dit nu allemaal weer verder gaat in de MCU.
Jaaa ik deel alle positieve meningen erover in dit topic, vond het echt een fantastische film!
Oké ik ga vrijdag
Shang-Chi net gezien en hij is idd goed! Het verhaal is leuk en niet zo complex als sommige andere MCU films. De choreo is weer indrukwekkend en beter dan Black Widow. Acteerwerk was geweldig (maar ok, ik vind Awkwafina ook echt zo’n topwijf).
Slechterik was meh, maar voor slechteriken moet je toch bij (dit doet pijn om te typen) DC zijn. Ben door deze film wel echt benieuwd naar de rest geworden!
Ik vond het ook leuk dat Ben Kingsley weer terug was. Hij speelt die rol van “slechte acteur” zo goed. Voegt het wat toe? Neuh, maar love het alsnog.
Ben ook blij met de post credits. Krijg nooit genoeg van Captain Marvel en ze heeft niet meer dat korte haar, yay!
En ik was bang dat die tuthola huppeldepup met die lange naam van Falcon and the Winter Soldier en Black Widow bij de laatste credits terug zou komen, maar gelukkig niet.
Dit was mijn spreekbeurt.
Deze What If…? was echt 🤌
Samenvatting
Zo mooi dat ze deze keer lieten zien dat Vision aan het rouwen was, geen afscheid van Wanda kon nemen en op deze manier zijn omgeving op een slechte manier beïnvloedde.
En brrr ik werd zo ongemakkelijk van Lichaamloze Ant-Man. Dit valt bij mij in het zelfde rijtje als Net-niet-kleine Ant-Man en Babybenen Deadpool cringeeee
ugh ik mis wandavision
Echt hoor, ik heb al te vaak op het punt gestaan om opnieuw te kijken en dat zegt al heel wat, want ik haat series kijken.
Ik hoop dat Disney ook nog ooit een jaren 50 stijl mok uitbrengt, want de merch was ugly AF
Net de finale gezien van What if en het was uiteindelijk heel cool haha. Niet elke aflevering, maar wel echt van genoten. Vooral de laatste twee afleveringen voelen als een eigen Marvel film. Heel cool haha.
Oooh kan echt niet wachten tot ik vanavond kan kijken
Net the Eternals gezien. Super toffe film. In het begin een beetje een mindtrip als je Game of Thrones hebt gezien ivm bepaalde acteurs en een naam. Ook een supertoffe acteur die erin speelt, wat ik totaal niet verwacht had. En zoals altijd blijven zitten voor de mid- en postcredit scene.
Oehhh ben blij om eindelijk een positieve recensie te lezen. Ben toch een beetje bang dat het net zo slecht als Iron Man 2 gaat zijn.
Ik ga zondag
Oh, alleen Hulk is wat mij betreft slechter dan Iron Man 2. Deze zit echt wel goed in een gemiddelde Marvel film. Het is niet Avengers level goed, maar echt wel een leuke film.