Marvel

11 augustus! Hou me tegen! :partying_face::partying_face::partying_face:

5 likes

Wat is dit precies? Ik heb de trailer gekeken en ik snap er tot nu toe weinig van. :joy: Is het the multiverse, maar dan geanimeerd?

Loki is verrassend goed haha. Super hilarisch dat hij eigenlijk verliefd is op zichzelf. Past ook erg goed bij hem haha.

2 likes

Omgggg de laatste aflevering van Loki ik zat in bad maar had kippenvel op mn benen bij het einde :sob: :sob: :sob:

Ik vind alleen de omslag van zijn persoonlijkheid veel te snel gegaan, het moment waarop hij werd geblipt door de tva was hij nog een pestpokkeventje en na 1 keer die film van z’n leven te hebben gezien was ie meteen aan het huilen en semi mushy mushy? Niet alle momenten hoor maar ik vind sommige karaktertekst en acties niet helemaal logisch geschreven, had meer opbouw in mogen zitten van mij. En hoewel ik dood verliefd op Tom Hiddleston ben acteert hij af en toe niet heel goed… Maar kan ook te maken hebben met dat ik Loki op momenten niet geloofwaardig vind in z’n karakter development

Maar verder alles liefde, gek op Mobius en Sylvie en ben ook steeds benieuwder naar de multiverse of madness hierdoor.

@Vaiana OMG ZIN IN!!! Ik ga de trailer niet kijken maar ben wel echt zo benieuwd. En zo nice dat het concept (denk ik) zo goed aansluit bij de verschillende parallelle tijdlijnen die we nu in Loki zien, luv Marvel zo erg voor dat :star_struck:

1 like

Nee meer Wat als-scenario’s. Dus wat als Peggy het serum had genomen etc.
Denk niet dat het invloed heeft op de rest, maar dat ze hiermee hun creativiteit mee kwijt kunnen.
En het is een soort Paperman animatiestijl en love dat!

2 likes

Ah thnx! Leuk dat ze makers zo hun creativiteit kwijt kunnen. Er mooie stijl, leuk!

Jongensss ik kan die post credits niet uit mn hoofd krijgen. Die jas heb ik nodig! :joy: :smiling_face_with_three_hearts:

Holy shit wat was de finale van Loki goed.

Multiverse!!!

5 likes

Wel jammer geen Mobius op een jetski :frowning_face:

1 like

Idd! Ik zat helemaal klaar en toen… niks :pensive:

2 likes

Er is nog hoop, toch.

2 likes

https://www.instagram.com/reel/CQ3rcAWDTqn/?utm_medium=share_sheet
Als het niet dit is, word ik kwaad

4 likes

Vriend heeft een disney+ abbo voor een maand genomen en me aan de Marvel films gekregen, we kijken ze nu allemaal op chronologische volgorde. Elke avond bijna 1. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden! (wel de hulk overgeslagen want dat lijkt me echt niks) We zijn nu bij captain America the winter soldier. Ik vond de Thor films tot nu toe het leukst! Denk dat we er maar een vast abonnement van moeten maken!

4 likes

:sob:

4 likes

Deze lijst wtf?! Mijn moeder las hem voor en ik dacht echt dat ze een grap maakte. Iron Man 2 beter dan Black Panther?!?

69501

1 like

Lmao The Incredible Hulk boven beide Guardians of the Galaxy films

2 likes

OMG de eerste aflevering van What If…? is zo goed! Love de animatiestijl, Peggy en de easter eggs. Had van mij wel nog een uur langer mogen duren

Nice!

Ik heb agent carter nooit gezien, is de aflevering leuker als je dat wel hebt gedaan?

Oehhh leuk! Ik ga vanavond kijken, ben zo benieuwd

Heb dat zelf ook nog nooit gekeken, maar de easter eggs vond ik zelf wel heel duidelijk.

Mijn favo was die over Hedy Lamarr

OMG Ik ben zo excited over de Spider-Man trailer

3 likes