Marvel

IK HAAT HEM ECHT DIKKE HAAT!!!

3 likes

Haha ik heb echt gisteren zitten juichen toen ie in elkaar werd gemept

1 like

Bucky is zo heet :drooling_face:
Echt mijn no1 crush momenteel

4 likes

‘And they weren’t even supersoldiers’ :joy:

3 likes

Ik ga ook echt stuk om mijn moeder die een hele presentatie over de serie houdt :joy:
We zitten nu al de hele dag te zeiken

Ik haat hem nog steeds

1 like

Ik zat net de trailer voor Eternals. Richard Madden Ă©n Kit Harington?

Mijn Game of Thrones hart ontploft :sob::sob::sob::sob:

Ik ga met grote tegenzin de eerste aflevering van Loki kijken.
Ik weet dat het super onpopulaire mening is, maar ik vind Loki echt een afschuwelijk personage. Ik vind die Tom Hiddleston ook zo overrated als acteur.

Ik heb de hele middag getwijfeld en heb me er ook nog niet toe kunnen zetten. Vind Loki als bijpersonage prima, maar zit niet zo op hem te wachten in een hoofdrol.

Ja, in een bijrol kon ik hem net aan verdragen. Wil toch kijken, want de kwaliteit van de laatste Marvel series is zo goed.

1 like

Haha ik kwam even om te posten dat ik juist zo blij ben met Lokiiii en ik heb een mega dikke vette crush op Tom Hiddleston (wel meer als Tom dan als Loki) dus ben vet blij. En love het tijdlijn/multiverse gedoe en het maakt me extra enthousiast omdat het in combinatie met de andere series (vooral WandaVision) zoveel vette ontknopingen en gebeurtenissen en intertwinement beloofd voor de rest van fase 4 :star_struck:

5 likes

Hebben jullie nog favoriete youtubers die de afleveringen reviewen? Met WandaVision keek ik altijd naar Screencrush en dat doe ik nu met Loki weer. Met FatWS niet gedaan. Maar vind hem heel prettig en kalm uitleggen (anderen die ik heb geprobeerd vond ik heel chaotisch en druk) en ik vind het zo leuk om de easter eggs en theorieĂ«n te zien vanuit de kennis van een man (en zijn volgers) over de comics. Vond dat met WandaVision zo’n extra verdieping geven en nu met Loki ook. En misschien kijk ik ze nog eens terug voor FatWS.

Heeft iemand ook agents of S.H.I.E.L.D gekeken trouwens? Ik heb in de winter pas voor het eerst de Marvel films gekeken, allemaal achter elkaar binnen anderhalve maand ofzo en daarna agents of S.H.I.E.L.D gebinged. Ik heb daar zo van genoten en ik vond het ZOOOO vet dat de Darkhold terug kwam in WandaVision :star_struck: Ben heel benieuwd of (en hoop dat) Ă©Ă©n of meerdere karakters ooit nog terugkomen in de multiverse, het is in die serie ook over tijdlijnreizen etc gegaan namelijk en volgens mij maken ze er heel veel fans heel blij mee.

2 likes

Kinda Funny doet alle afleveringen van Loki :scream:
Heb 2,5 seizoen van Agents of S.H.I.E.L.D. gekeken. Zit mezelf te dwingen om verder te kijken, maar kan me er niet toe zetten.

Ik vond Loki en Wandavision echt leuk!
Agent of S.H.I.E.L.D kan ik me niet op concentreren, ben tijdens bij de intro-aflevering afgehaakt :flushed: :disappointed_relieved:

(yay, ik had mijn man abbo op disney+ gegeven voor zijn verjaardag dus we zijn de schade aan het inhalen)

2 likes

Ik ken die niet maar aan je emoji te zien ben jij fan, ik ga die eens proberen!

Ik heb in agents of shield ook een enorme dip gehad (vond vooral seizoen 4 niet zo leuk) maar waar jij bent vond ik het nog wel heel leuk haha. Tegen het einde aan was ik wel heel blij dat ik alles af had gekeken maar ik moest wel een paar keer doorzetten (zelfs met niets beters te doen in een werkeloze lockdown) dus snap de moeite wel.

Ja ik vind Kinda Funny geweldig. Het is wel studentikoos, maar hun MCU in Review luister ik echt jaarlijks :joy:

Ok, ik ga het kijken binnenkort maar eens oppakken! :muscle:

1 like

Jaaaaaaa!! Dit vind ik leuk!!

Loki ep3 spoiler

Loki is biseksueel! Super blij dat ze dit nu bekend hebben gemaakt. Heel fijn dat er nu een bi main character is.

6 likes

Ik wil weer een Marvel film in de bios zien :sob::sob::sob: Nog even en dan kan ik weer met mn moeder gaan!

En waarom duurt het zo lang tot What If
? op Disney+ komt? Ik wacht al zo lang!

Jaaaa, black widow volgende week. Zo’n zin in!

1 like