Hoewel het inderdaad een leuke serie is, en echt goed in elkaar zit, zou ik eigenlijk niemand aanraden te kijken als je niets van de mcu weet. Dan gaat er echt te veel langs je heen en kan ik me voorstellen dat je met veel vragen blijft zitten.
Nee hoor, veel vragen worden beantwoord in Doctor Strange 2. Nog even wachten dus
Over twee weken begint Falcon and the Winter Soldier al.
Marvel/Disney blijven maar content pompen.
Heerlijk!
Elke week dit jaar!
Wordt 2021 toch nog een leuk jaar
Vanaf 16 maart kan je de Declassified podcast overal luisteren!
En genoeg tijd dus om alle MCU in Reviews te luisteren
Ik ben onlangs weer eens begonnen aan alle Marvel films op volgorde.
Ik ben inmiddels halverwege ( ga nu civil war kijken)
Echt heerlijk om weer eens alles via de tijdlijn te kijken
Als ik hier mee klaar ben ga ik de Netflix series weer opnieuw kijken. Ben toch bang dat die vandaag of morgen zullen verdwijnen aangezien de rechten zijn verdampt.
Denk dat de muis die wel overneemt
Dat kan dus niet.
Disney heeft geen rechten over die bestaande content/ oude deal tussen Netflix en Marvel.
Ze hebben wel de rechten op de personages. Ze zouden bij wijze van spreken dus wel nieuwe content rondom the Punisher kunnen maken, maar ze mogen de Netflix serie niet over nemen.
Het is een onwijs ingewikkelde deal geweest toentertijd*
En aangezien Netflix straks nagenoeg niets meer verdient aan dare devil/ punisher/ jessica jones/luke cage ( want iedereen heeft het onderhand wel gezien) is het niet gek te bedenken dat ze die van de server afgooien.
*Edit: het is eigenlijk een nog moeilijker verhaal dan het Spiderman/Sony drama.
Ah balen!
Edit: wacht haalt Netflix originals soms weg?
De Marvel series zijn geen “echte” Netflix Original’s. Het is/was een verkapte samenwerking tussen Disney/Marvel/netflix.
Het is geen vaststaand feit dat ze geschrapt worden hoor, maar die kans wordt wel heel veel groter aangezien Netflix er geen enkele cent meer aan verdienen zal. Ze kunnen die content tot in het eind der tijden online laten, maar het lijkt mij logisch dat ze ruimte maken voor nieuwe, eigen content.
De bestaande series zijn ook niet te linken aan de MCU dus Disney+ heeft er geen haast mee.
Wandavision was echt gaaf, maar Falcon and the Winter Soldier heeft me echt weer helemaal verslaafd gemaakt aan de MCU. Vind de 2 afleveringen tot nu toe lekker ouderwets wegkijken. Ga denk ik alles weer eens een keer kijken waar zij 2 in ieder geval in zitten.
Hier ook begonnen aan Falcon&Winter Soldier
Maar jemig wat irriteer ik mij aan die zogenaamde vervanger voor Captain America, zal vast de bedoeling zijn maar grrrr
Kijk ook uit naar Loki trouwens.
Zooo ik heb hem in mijn gedachten al 20x gestompt
Haha, I feel you. Begin van de aflevering dacht ik nog van mwa misschien word het nog iets, maar dat veranderde al snel.
Ik vind hem lijken op Milan Knol
Oh no, cannot unsee!
Omg ja