Vind Peter en Paul echt heel leuk
Eens, maar ik vind Ronald ook wel echt een slappe vaatdoek. Ik denk eigenlijk dat het elkaar versterkt, dat die twee niet bepaald het beste in elkaar naar boven halen.
Ja heeelemaal mee eens! Dat gevoel heb ik ook bij Joost trouwens, en ik denk dat hij en Milly ook niet matchen uiteindelijk.
De crazy eyes van Milly blijven me beangstigen
Ik weet niet of Milly en Joost bij elkaar zullen gaan blijven, maar ik vind Joost wel heel anders dan Ronald. Ronald gaat heel makkelijk ergens in mee, lijkt niet echt een mening te hebben, vindt alles best of lacht dingen weg. Bij Joost heb ik juist het idee dat hij best goed weet wat hij wil. Hij roept het niet continu en is vrij rustig, maar volgens mij is hij heel stabiel, neemt hij niet alles te serieus en laat hij zich niet zomaar van de wijs brengen. Dat zou best nog wel eens kunnen werken in combinatie met Milly, die drukker is / doet en ook wat onzeker lijkt.
(Ik lees terug wat ik nu allemaal schrijf en zooo, psychologie van de koude grond dit )
Ojee einde Monique en Ronald
Ja als je het zo bekijkt verschillen ze ook wel erg, maar ik vind het allebei van die lulletjes a.k.a. slappe vaatdoeken dus.
Maar wat een snelle conclusie van die Monique over āt feit dat ze geen gevoelens heeft. Je kent elkaar letterlijk 1 of 2 dagen? Alsof je dan al stapelverliefd bent of moet zijn. Net alsof gevoelens niet nog kunnen ontwikkelen ofzo. Vooraf riep ze nog hoe open ze er wel niet voor stond, nouā¦ Volgens mij is Ronald totaal niet haar gewenste man, dus doet ze ook maar geen moeite meer.
Oh en kan ze stoppen met dat ā100% eerlijk zijnā man man man. Ondertussen is ze al wel 300% eerlijk. En wat een lullige opmerking over die glimlach, dat die verdween toen ze hem zag Het zal je gezegd worden op tv.
Wel heerlijk gemonteerd met dat onweer.
Naar mijn idee verwachtte Monique echt een jonge god ofzo
Ja gewoon sneu. Hoezo moet je dat zeggen? Wat een onsympathieke trut
Ja sowieso erger ik me aan mensen die de āik ben gewoon heel eerlijkā-kaart spelen om lullige opmerkingen te kunnen maken Je kan ook eerlijk zijn en tegelijkertijd je fatsoen behouden.
Volgens mij krijgt haar aanstaande man die zus er gratis bijš
Deze bruidsjurk vind ik eerder een kunstschaatspakje, niet mooi.
En die krokante krullen en die zware make up, nahhhh
Een heel ander soort versie van MAFS lijkt me wel leuk. Zonder familie, zonder trouwzaal. Een waarbij je een parcours door de modder etc. moet afleggen om bij je match te komen. En dat je elkaar dan uitgehongerd bij een kampvuur treft. Schept een band, zoān ervaring.
Oh, en als je het parcours niet op tijd haalt, kom je uit bij match 2 of zo.
En als je het niet haalt moet je voor straf trouwen met Gordon.
Als ik haar was had ik een jurk met een gesloten rug genomen om die afschuwelijke tattoos te verbergen.
Man ik ben echt verliefd op Peter en Paul <3
Zo jammer dat die dame niet voor dat pak ging. Stond zo goed!!
Ik vond inderdaad bij Marjan ook dat pak super sexy staan, jammer dat ze die niet koos! Ik vond het wel heel lief hoe Pascal reageerde op haar binnenkomst. Ben verder niet heel erg weg van dit koppel.
Vond Peter en Paul heel cute samen, hoop dat het goed gaat.
Edit: ohja ik ben ook kwaad op Monique. Jemig wat een bitch, nee jij bent een lekker wijf zo vrouw. Ronald zit niet te wachten op zoān zeikmiep.