Married at first sight

Ik ben nu pas bij het stuk dat ze 20x 100% zegt. Ze verwacht wel veel in 24 uur… denk dat ze beter nee had kunnen zeggen

1 like

Ik vind Pascal echt heel attent tijdens die ceremonie :heart_eyes:

1 like

Hahahahaha wat had Monique nou aan toen ze op het strand liepen???

2 likes

Of de vriendin van PETER, ja leuk PETER, staat je goed PETER

7 likes

Sorry voor de dubbelpost. Maar ik ken dus iemand die Peter heet. En elke keer als ik hem zie doe ik dus wat die vriendin deed. Maar hij kijkt dit niet en snapt dit niet dus het is best awkward. Maar kan er gewoon niet mee stoppen :joy:

13 likes

Nou, inderdaad. Monique verdient misschien niet de titel Miss Sympatiek 2019, maar van Ronald zou ik ook zo worden :face_with_head_bandage:

2 likes

Shit ik probeer iets in een spoiler te zetten maar het lukt niet

oké nog een keer proberen. Die Monique hahahaha. Ik ging helemaal kapot. Ja ik wil het toch wel en kan ik nog een kans krijgen. En Ronald die gewoon nee zegt. Go Ronald!

15 likes

Ik moet nog kijken, maar dit klinkt veelbelovend.

Hahaha ik ben zo blij dat ik deze spoiler heb gelezen, nu kijk ik gewoon uit naar de aflevering van vanavond.

2 likes

hij zei het iets genuanceerder hoor maar oh ik heb zo genoten :joy:

1 like

Volgens mij is dit pas in de aflevering die volgende week op tv komt. Die nu dus al op Videoland staat

1 like

Ja klopt!

Ik heb nu ongeveer tien minuten van de nieuwe aflevering (van volgende week dus) gekeken, maar wat een gekkigheid weer.

‘De titel van deze speech is Dubbel D. Dat staat voor dappere dodo. Want jullie zijn dappere dodo’s. Want de dodo is uniek en jullie ook. En de dodo is verwant aan de duif en hopelijk veranderen jullie in een stel tortelduiven.’

:face_with_raised_eyebrow:

22 likes

Hahaha voor wie is dit geschreven? :joy:

Pascal en Mirjam

1 like

hahahahaha dit ook ja :joy: maar altijd nog beter dan TROUWEEEEEEEEEN

6 likes

Ahh ik vind die vriend van Ronald echt een kneus, maar wel super goed wat hij aan de telefoon tegen hem zegt. En dat zielige snoetje van Ronald, zo sneu :pleading_face:

6 likes

O mijn god Monique stop eens met die geforceerde small talk

10 likes

Wel goed dat Ronald heeft gezegd dat ze even hun eigen ding moeten doen. Dat geblaat van haar

4 likes