Married at first sight

TROUUUUUWEN TROUUUUWEN
Kan me echt niet voorstellen dat deze man dit “lied” schreef en dacht van dit wordt echt het hoogtepunt van het diner.

1 like
volgende week

Denk dat ik ook alle gemiste drama uit temptation in dit programma wil hebben :joy:. Ik vind de stukjes denk ik ook gewoon heel kort, gaat zo vluchtig. Als je even niet oplet is het weer voorbij.

Ik heb wel te doen met Roland hoor

1 like

Ik vind die Milly ook echt vervelend, maar ik kan niet precies de vinger erop leggen wat het nou is… Heel dominant ofzo?

1 like

Ja en een beetje denigrerend/voor schut zetten? Ik zou me in ieder geval heel vervelend voelen bij haar…

4 likes

Ja precies! Het komt een beetje over alsof ze zich beter voelt dan de rest, maar dat kan ook uit onzekerheid voortkomen misschien.

Omg Peter en Paul stralen helemaal, wat een leuk koppel! Ik zou het stom vinden als dit niets wordt.

En Joost in dat voorstukje, pfff wat een brave Hendrik. Ja ik snap dat je iemand wilt leren kennen, maar op dat voorzichtige en afwachtende zou ik al compleet afknappen.

Heb de aflevering van volgende week al gezien.

Samenvatting

Waarom duurt het zo lang en gebeurt er zo weinig, pfff. Maar misschien nog hoop voor Roland en Monique :thinking:. Ben heel benieuwd naar het samenwonen van Nick en Maxime! En wat gaat Pascal snel, ben benieuwd of Mirjam dat aan kan :grin:

Ik denk ook dat Pascal iets te hard van stapel loopt. Hij kan beter rustiger aan doen en niet meteen fysiek contact zoeken. Ik denk dat Nick & Maxime wel een goede match kan worden. En vind Ronald een beetje zielig en Monique een zeikerd ‘dat hoef ik niet en dat ook niet’ :expressionless:. Ronald zegt alleen maar ‘ja’ en ‘nee’.

1 like

ik zou doodmoe van Monique worden. Doe niet zo negatief. Je bent op vakantie, maak er wat van. Je wist van tevoren dat dit kon gebeuren. Naar mijn idee heeft ze het niet eens geprobeerd. Ik moest wel even goed kijken naar wat ze nou aan had op dat marktje :rofl:.
Nick en Maxime gaat wel leuk worden denk ik. Maar ze staan open voor elkaar.

6 likes

Waarom is bij mij de aflevering van komende week nog niet zichtbaar op Videoland :thinking::slightly_frowning_face:

Ook niet als je naar de lijst met afleveringen gaat?

Nee helaas! Heb verschillende manieren geprobeerd. In de lijst met afleveringen staat hij niet, en heb ook geprobeerd of hij naar de nieuwe springt vanuit het laatste stukje van de vorige aflevering. Echt balen want ik zat al helemaal klaar met koffie haha. En vanmiddag moet ik weg tot vanavond laat.

Shit! Heb even gekeken maar bij mij staat hij er wel. Je hebt vast al de app gesloten en opnieuw opgestart? Drama dit. Ik zat niet voor niets om 7 uur beneden :joy:

1 like

Jaaa ik heb de aflevering toch kunnen kijken op m’n laptop :grinning: Mijn mening:

Ronald en Monique: Tja verloren zaak denk ik.
Maxime en Nick: Leuk samen. Denk dat zij de meeste kans van slagen hebben. Ik zag wel in de vooruitblik naar volgende week dat ze bij hem (en zijn ouders) gaan inwonen. Waarom? Lijkt me echt niet chill voor haar. Ga toch gezellig met z’n tweetjes in haar woning. Ze moeten elkaar nog helemaal leren kennen en heb je dan zo’n moeder er de hele tijd bijhangen.
Peter en Paul: Ik vind hun ook leuk samen, leuke mannen, wel erg verschillend denk ik hoe ze hun leven hebben ingericht. Ben erg benieuwd hoe ze de vakantie samen beleven, is nog te vroeg om te zeggen of het wat wordt.
Millie en Joost: Beetje saai samen? Ik zie nu nog geen vonken, meer een vriendschap.
Pascal en Miriam: Brr ik krijg een beetje de kriebels van Pascal. Hij is echt te opdringerig en wil te graag. Zo begint de relatie al scheef. Ik hoop dat hij zo niet Miriam weg gaat stoten. Jammer want hij bedoeld het goed al die complimentjes e.d. Maar het is echt too much nu al.

2 likes

hahaha, ja al denk ik dat Maxime wel zo n leuke schoondochter is die leuke dingen met haar schoonmoeder gaat doen. Maar samenwonen met een man die je nog amper kent en dan moeders erbij… als je dat overleeft zit het wel echt goed :rofl:
Joost en Milly kunnen inderdaad wel eens vrienden worden. Zeker omdat hij zo afwachtend is en zij zo gesloten.
Ik ben heel heel heel benieuwd naar het samenwonen van monique en ronald. Verheug me er echt op (sorry ben wat drama tekort gekomen bij temptation)
Vond het wel mooi dat ze Pascal die tip gaven, over rustig aan doen.

1 like
Samenvatting

Liefdesadvies van de beste vriend van Ronald:

‘Dan geef je er gewoon maar even een rukje aan.’

6 likes

Ik hoop zo op wat drama de komende anderhalf uur.

Monique belooft al veel goeds.

2 likes

Hahaha ja!!! En dat hij het dan eerst niet snapt :woman_facepalming:

2 likes

Ik vind Monique precies hetzelfde type als die vrouw van vorig seizoen die zeikte over het accent van haar nieuwe man.

12 likes