Married at first sight

Ik was ook zooooo verbaasd :o_o: maar ik vind het eigenlijk wel zielig, ook dat het zo duidelijk is dat Michael is vreemdgegaan maar dat ze het pas “gelooft” als er evidence is (want ze is advocaat lol)

2 likes

De ondertiteling is ook zoooo slecht in dit progamma. Gewoon compleet andere zinnen. Van ‘days’ wordt ‘weken’ gemaakt etc.
Belachelijk

Ik heb echt een schijthekel aan Michael, maar ging wel stuk om zijn actie tijdens de date met Stacey.

2 likes

Wat is Mishel toch een topvrouw

3 likes

Vooral ook bij Mikey, aangezien Natasha zijn type zogezegd niet was en hij valt op natuurlijke vrouwen :stuck_out_tongue:

2 likes

Aflevering van vandaag, omg :joy:

Gotta love thuis werken, zet ‘m nu aan!

1 like

Het zal je niet teleurstellen :joy:

3 likes

Ik loop achter zie ik :scream: Ik werk tot 18u dus ben vanmiddag weer bij hoop ik, haha!

1 like

Ik ben bij (mijn mailbox is ook leeg haha), wat een heeeerlijke dramatische aflevering!

1 like

Ik ga echt een leegte voelen als het is afgelopen. Kijk het standaard bij mijn ontbijt :joy:

Er zal wel weer een nieuw seizoen komen of usa ofzo

1 like

“Snacey” hahaha. Niet gedacht dat ik toch nog om Hayley zou kunnen lachen en haar beter begrijpen.

1 like

Ik vind hef jammer dat niet iedereen in de laatste aflevering aan bod kwam? Had graag nog een update over KC en Drew gezien bijvoorbeeld. Of gebitch tussen Vanessa en Chris, die leken elkaar ook te haten opeens.

Edit: lees net dit

2 likes

Zat gisteren even alle insta accounts te stalken en blijkbaar hebben KC en Michael ook nog een tijdje gedate :joy:

2 likes

Zoo deze is awkward haha

Ahh zij is veel te leuk voor hem

Nog steeds toch? Of is dat al weer over?

Oke ik kan niet kijken naar Sean en Jo. Dit is veeeeeel te ongemakkelijk haha

Seizoen 5 staat er op, ik heb effe een break nodig hoor. Binnenkort maar eens aan beginnen.

@Trenchcoat let je op :joy:

1 like

Oh hier (BE) beginnen ze nu met het uitzenden van de Nieuw-Zeelandse editie (seizoen 1). Kunnen we niet meer tegelijk posten hier :frowning: