Married at first sight

Oh shit :joy:! Vanaf maandag gaan we weer hahaha

1 like

Ik ben al gestart hoor :rofl: en doorrrrrrr

2 likes

kijkt iemand nog? @Trenchcoat @Blush?

1 like

Nee man, moet effe een break :joy: misschien binnenkort weer.

oh jammerrrrrrrrrrr ik zit er alweer helemaal in en natuurlijk is het weer drama :rofl:

Ben binnenkort paar dagen vrij, wie weet waag ik dan een poging!

Ik ga vanaf morgen kijken!

1 like

ik kijk sporadisch als het op tv is! kan het dan toch niet laten haha, love het drama

Is dat ook de Australische? Welk seizoen zit je?

Yes seizoen 5!

vandaag was eerste group dinner

1 like

Oh meen je dan loopt de tv gelijk met de nieuwe afleveringen op videoland! Ik vind die ene conservatieve man zoooo irritant he :frowning:

Weet niet precies welke je bedoelt? Maar ik heb niet alle afleveringen gezien dus dan duurt het even voor ik iedereen uit elkaar kan houden, haha.

Ik vind die vent met z’n ijsmachines zo vervelend. en die kerel die zo aan het pushen was en het zo flauw vond dat die vrouw niet wilde, want dat was zo zonde blabla.

En zo sneu die ene vrouw die helemaal gek is van die vent terwijl hij haar totaal niet aantrekkelijk vindt oid

ja precies, en dan ook helemaal niet communiceren erover ofzo pff

deze bedoelde ik:

1 like

@MadameMignon ik ga nu Videoland opstarten😎

1 like

Ik ben ook begonnen aan seizoen 5!

1 like

Plannen waren spontaan veranderd. Ga nu heel de dag MAFS kijken :joy: verplaats mezelf vandaag niet.

2 likes

Ohh van hem heb ik nog te weinig gezien om een oordeel te kunnen hebben haha

Ik ga ook weer beginnen met het nieuwe seizoen. Ik moest ff bijkomen van het laatste seizoen :joy:

2 likes

Vindt deze vent ook echt een mafjoekel. Zou er alleen al compleet op afknappen hoe wild hij zijn tanden aan het poetsen was.

6 likes

Gadverdamme. Had al moeite om te beginnen, nu al helemaal :anguished:

1 like