Ik vroeg me gister hetzelfde af. Ze is wel advocate, maar ze werkt niet. Misschien alimentatie van haar ex?
Ik las dat ze ook geld heeft geërfd bij het overlijden van haar vader en broer. Had haar gister ook even gegoogled omdat ik benieuwd was of ze bij een advocatenkantoor werkt maar ze heeft nooit als advocate gewerkt volgens haar LinkedIn.
Die is blijkbaar een of andere biker gang member die de hele tijd gezeik heeft/had met de wet…
Toen hij gisteren in de kast keek en al die designer schoenen zag staan deed zij snel de kast dicht en zei “those are fake”, zie haar ook echt wel voor me als zo iemand die allemaal neppe designershit koopt op Ali.
Meine gute Connie stop met het trekken aan een dood paard.
Wel zin in de aflevering van morgen oud deelnemers komen terug.
Ik ben op 2 afleveringen na bij. Dit seizoen lijkt wel veel sneller te gaan!
Dat einde ook van Ivan en ben haar naam kwijt. Echt zo ok doei!
Haha hier ook. Zit echt even met m’n mond open van wat ik net las.
Hahaha ik weer precies over wie je het hebt
Stacey: ‘ik heb alleen af en toe in een winkel gewerkt’.
Also Stacey:
‘I’M A LAWYER’
Man man man die steve echt wat is er met die man?! Vind je Mishel leuk of niet?! Hij wil niet eens met haar in 1 bed slapen maar ik hou zooooveel van haar
“I NEED PROOF I’M A LAWYER!!!”
Vind Mishel zo’n lieve en leuke vrouw, echt zonde van zo’n vent ernaast…
Ja had wel echt gehoopt dat zij en Connie de eer aan zichzelf zouden houden, maar nee…vind Jonethen en Steve echt eikels.
Ik ook! En ze heeft echt een ontwikkeling zelf doorgemaakt en dan zit ze met hem opgescheept
Ik snap er niks van dat een aantal van die mannen Stacey het knapste vinden van alle vrouwen ???
In de laatste paar afleveringen leek ze bij close-ups zo erg op Michael Jackson. Echt de effecten van (extreme) plastische chirurgie…snap niet dat mensen dat mooi vinden.
Haar lippen gaan echt te ver. Als zij naast Lizzy en KC zit lijkt het wel alsof die andere twee geen fillers hebben omdat die van haar zó extreem zijn. Dan zie je het zelf echt niet meer ofzo?
Ja die lippen vooral vind ik zo heftig!
Het verbaasde me ook dat ze pas 25 is, had haar een stuk ouder geschat
Ik ging googlen naar foto’s van voor alle plastische chirurgie en kwam op een artikel over waarom haar lippen zo vaak veranderen en ze zegt dat dat komt door water drinken
In haar laatste insta post ziet het er helemaal niet meer uit.
Ik hoop maar dat het een dikke lippen filter is, maar ben bang van niet.
En dan al die lovende comments eronder.
I NEED PROOF