Ik snap niet dat niemand die vrouwen wijst op al die zichtbare extensions
Jeetje wat zijn Michael & Stacey respectloos tijdens de verbintenisceremonie.
Vind hun zĂł kut. Ook hoe Stacey hem verdedigde en alleen Hailey de schuld gaf, vreselijk.
Ja dat was echt naar. En dan nu helemaal hotel de botel in luvvv en de kinderen aan elkaar voor willen stellen. Brrrr ze zitten helemaal in mijn allergie.
Ik vind Stacey geen haar beter dan Michael, wat dat betreft passen ze goed bij elkaar.
Bah nee vreselijk koppel. Zo enorm arrogant. Ook dat gedoe van Stacey met dat âIâm a lawyerâ. We weten het nu wel
Huh ik vind het zo raar dat Mishel de enige is die het stom vindt dag Steve wel tegen anderen verteld dat hij haar niet aantrekkelijk vindt, maar niet tegen haar zelf en niemand lijkt haar te snappen? Ik zou me ook echt genaaid voelen als mijn man tegen iedereen zegt dat ie me een draak vindt, maar tegen mij doet alsof ie me wel leuk vind. Hoezo snapt niemand haar?
Nou maar echt, precies dit! Ik snap ook niet dat niemand haar bij staat?
Hele gedoe met Evan en dinges vind ik ook maar apart?
Ja vind ik ook! Ivan was verdacht stil⊠neig er toch naar om Michael en Josh te geloven.
Neeeeee niet cyclone Cyrell met dr grijze makeup Canât handle 40 afleveringen hoor
Zij kreeg vrij snel nadat het vorige seizoen afgelopen was een relatie met een nieuwe man. Sinds februari zijn ze ouders van een zoontje dus het lijkt me sterk dat zij meedoet.
Ik ben nog bezig met het vorige seizoen, maar erger me dood aan Jess en Martha
Nog over afl 22 (ik loop wat achter dus mss zijn er intussen al allerlei nieuwe evoluties :p)
Zo frusterend hoe het tussen Josh en Cathy gaat, dat hij niet snapt hoe het voor haar voelt als hij bij zijn familie âhun vuile wasâ buitenhangt met haar erbij. Dat voelt toch super kwetsbaar en aanvallend, zeker wanneer je elkaar nog maar zo kort kent. Hij snapt haar standpunt niet omdat het voor hem wel vertrouwd voeltâŠ
Waarom kan ik nooit mezelf inhouden om niet iedereen te gaan opzoeken op Instagram ?
Volgens mij heeft dit seizoen minder afleveringen? Ik ben bij 24/25 volgens mij en ze hebben het al over de laatste ceremonie⊠Of ze gaan het bezoek aan de vrouwen en de nieuwe âvoedâ over 20 afleveringen uitrekken.
Spoiler van vorig Australië seizoen: Jules en Cam hebben een zoontje gekregen, Oliver!
Ugh wat is die Josh een vervelende vent geworden. Steeds doen alsof alles ok is en dan pas in gezelschap zijn nieuwste, negatieve conclusies delen over zijn relatie met Cathy
Hoe komt Stacey aan al die designer spullen? Ze vertelt net dat ze soms in een winkel heeft gewerkt maar ze wist niet hoeveel uur