Ik wilde dit net komen delen, gadverdamme wat een lul. Hij zoekt echt redenen om te stoken, hij lachte het hardste om de opmerking / grap van Natascha.
Echt een lul.
Ik wilde dit net komen delen, gadverdamme wat een lul. Hij zoekt echt redenen om te stoken, hij lachte het hardste om de opmerking / grap van Natascha.
Echt een lul.
Maar echt! En dan onder het mom van ‘the right thing to do’ en ‘vrienden beschermen’. Hij wist echt heeeel goed waar hij mee bezig was.
Als ik toch aan het zeiken ben: wat is Amanda vervelend zeg. Ugh.
Jaaa echt een naar mannetje.
Wat zien we die vrouw met bril en pukkeltjes en de bijbehorende man eigenlijk weinig (ja ik weet dus echt die namen even niet)
Vanessa en Chris
Ligt het aan mij of gaan ze nu véél vroeger in het experiment naar familie en vrienden? Volgens mij was dat vorige keer echt pas bij aflv 30 ofzo wordt het een korter seizoen? Zou ik wel jammer vinden, het ging wel echt maar door en door en door maar vond dat juist wel representatief voor een echt huwelijk
Ja alhoewel deze aflevering wel, eerst was er idd niks over hun en nu opeens barst de bom ofzo
Oefff Michael en Hayley. Dan was Cathy’s wantrouwen over Hayley’s geflirt met Josh misschien toch niet uit de lucht gegrepen. Heel benieuwd naar de aflevering van maandag. Wat zou die wraak van David zijn?
Micheal en Hayley zijn toch verdoemd te mislukken.
Bedoel je niet David en Hayley? Michael en Hayley zijn niet getrouwd maar zouden een avond op café gekust hebben. Denk idd zeker niet dat daar iets serieus uit zal voortkomen als je dat bedoelt.
Ehhh ja, zo goed ken ik dus alle namen
David lijkt wel doorgedraaid, die manisch lach de hele tijd en dat groene shirt versterkt het alleen maar wowie.
En ik vind Hailey ook vreselijk maar wel typisch dat Michael er eerst veel beter van af kwam, en zij al homewrecker wordt weggezet.
Het wordt wel erg veel drama nu. Vraag me af wat hiervan geënsceneerd is.
Ik vind Michael zo’n kleuterige klaploper. Vergeet ook de hele tijd dat hij ook een kind heeft . Bij de uitzending van gister dacht ik even dat Hailey een actrice is, waarom zou je in godsnaam willen blijven?
En Lizzy is back!
Oh ja ongelooflijk dat Michael een kind heeft, vergeet ik ook steeds
Ik vind Lizzie er nu wel veel natuurlijker en mooier uit zien. Niet meer die overdreven make-up en lelijke extensions.
Ik erger me rot aan Lizzie. Ze is totaal niet over de Sam situatie. Wat begrijpelijk is, het is niet leuk wat ze de vorige keer heeft doorgemaakt. Maar doe dan niet nog een keer mee. Het is niet fair tegenover haar nieuw man.
Ik denk dat dit ook wel erg gescript is en door de makers ontzettend vaak gevraagd wordt. Net zoals de maagdelijkheid van die ene jongen vorig seizoen, of dat meisje met die acne. Of nu dat meisje die het alleen maar over LA en haar slechte ervaringen daar lijkt te hebben. Het draait dan alleen maar om die onderwerpen, zo irritant aan deze Australische versie.
Ja wilde net zeggen. Die KC heeft het alleen maar over LA. En ze heeft mega trust issues. Op deze manier vind ik het ook niet meer leuk.
Michael die zegt dat hij voor zijn ex (moeder van zijn zoontje veronderstel ik) had kunnen vechten maar dat niet gedaan heeft omdat hij wist dat dat niet ‘the good thing to do’ was, maar dat hij met Stacey weet dat hij ervoor moet vechten. En zij voelt zich er natuurlijk speciaal door zo manipulatief. Als je openstellen inhoudt een steek aan een ex geven (op tv dan nog…), vind ik dat niet bepaald een goed teken.