Married at first sight

Ik vind Conny (die onzekere meid, zeebioloog) en haar man echt een leuke match.

4 likes

Jaa die vind ik ook leuk! Ik hoop dat ze helemaal leuk samen blijven ala cam & julesā€¦ wel met ietsje meer drama gewoon voor het kijk plezier

1 like

Wat doet die Tash lollig tegenover Amanda, ik vind het echt sneu.

Wauw hoe voelt Hayley de situatie helemaal niet aan met David tijdens dat etentje. Hoe ze hem probeerde te kussen is eigenlijk gewoon grensoverschrijdend.

2 likes

Ben wel klaar met dat gezeik van Poppy hoor, zo kun je toch geen band met iemand opbouwen als je alleen maar aan t jenken bent. Maar dan alsnog is t ieder ander zā€™n schuld

1 like

Ja het is gewoon aanranding. De dag erna bij die ceremonie vond ik het trouwens wel echt heel laag van David dat hij zei dat Haylay een recovering drugaddict was. Als ik haar was geweest was ik er echt klaar mee geweest want dit vind ik echt niet kunnen. Maar ze was helemaal happy met hem op het laatst dus het zal wel goed zijn I guess

1 like

Ik dacht dat ik in het beautyblogtopic zat en dit over Maschaā€™s kind ging. Vond het al een beetje hard.

3 likes

Ja die opmerking was ook laag idd maar je zag wel aan zijn gezicht dat hij meteen spijt had. Ik snap ook niet hoe het ineens voor allebei weer helemaal goed was. Vind het echt een gek ā€˜koppelā€™. En nog grappiger als ik me zijn (zeer conservatieve) ouders weer voor de geest haal :grimacing:

Aw ik vind Connie zo leuk en haar tanden zo sexy
En haar partner lijkt me ook leuk :smiley:

man ik heb dit echt lopen bingen maar nog even en ik ben bij dus dan kan ik meeposten

Ahh ik vind het zo oneerlijk voor Luke hoe het is gelopen met Poppy.

Ja ik ook, vind het ook echt stom dat Poppy het niet zelf kon/wil vertellen aan hem. Hij keek echt zo verdrietig toen het verteld werd.

Ik vond zo sneu. Hij wilde het ook echt graag proberen en had vertrouwen in het programma

Ja hallo heb gewoon effe het respect om dit tegen je vent te zeggen.

Ja zo raar dat ze het niet zelf verteld, en ze nemen ook geen afscheid?

Wel lekker juicy allemaal en heb nu al zin in maandag :sunglasses:

Denk dat Cathy en josh de leukere versie van Jules en Cam zijn in dit seizoen. Oftewel een koppel zonder drama dat gewoon bij elkaar blijft.
Die relatie tussen Stacey en Matt (of heet hij anders, ze hebben bijna allemaal van die generieke Engelse namen) is echt supervreemd. Geef ze geen lang leven met elkaar. Zonde trouwens dat ze zoveel aan zichzelf heeft laten doen! Daar zijn veel deelnemers niet vies van, maar Stacey lijkt 15 jaar ouder dan ze is door al die ingrepen

1 like

Stacey ging ā€œzonder make-upā€ over straat. Ja hallo met die wimpers en wenkbrauwen kun je dat toch haast niet meer zonder make-up noemen

6 likes

Jeeeetje wat was Michael verschrikkelijk deze aflevering zeg. Met Mischel (schrijf je dat zo?) snapte ik hem nog wel, maar met Mikey en Natasha had hij gewoon zin om ruzie te schoppenā€¦

3 likes

Alleen wit voedsel eten op een dag, wat is dat nou weer voor dieet

Als je je tanden hebt gebleekt raden ze eten en drinken met kleurstoffen af omdat dat het bleken niet ten goede komt. Geen dieet dus. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ooohhhh hahahaha ik was al aan t googelen en kon t niet vinden. Alleen een no white food diet haha

2 likes