Married at first sight

Veel mooier dan die Gothic-drag look van eerder

1 like

Vorig seizoen Matt die alleen maar over zijn maagd-zijn kon praten, en nu een vrouw die alleen maar haarzelf naar beneden praat “I have acne.” “He is not attracted to me.”. :roll_eyes: stfuuuuu

1 like

Jaa ik snap haar onzekerheid maar hoe ze dat dan op hem projecteerde wow.

En Poppy haar paniekaanval. Zal allemaal wel extreem overweldigend zijn maar echt niet leuk voor Luke hoe kil ze deed. Zeg dan tenminste sorry, het ligt echt niet aan jou enz. Maar goed, wie weet deed ze dat wel en ligt het aan de montage. Ik hoop wel dat zij een goede match blijken, ik vind hem zo lief.

Tot welke aflevering kunnen jullie nu kijken? Ik kijk niet vanuit Nederland maar hier (BE) wordt het nu ook uitgezonden, elke werkdag 1 aflevering geloof ik. Gisterenavond was afl. 4. Zodat ik weet of ik in spoilers moet praten of niet.

Vandaag staat 5 erop, op videoland. Geen idee hoe het op tv loopt

Ah dan loopt het gelijk met België, leuk! Of ja, hier vanavond pas afl 5 dus.

Ah ik twijfel of ik het wil gaan kijken, bij het vorige seizoen ben ik ongeveer op de helft afgehaakt omdat het zooo langdradig was. Is het nieuwe seizoen leuk tot nu toe?

Het is ook meeega langdradig, haha! Maar toch vind ik het wel de moeite. Zoals @Trenchcoat ook zegt zet ik het soms aan tijdens koken of thuis werken ofzo.

2 likes

Ik ben er twee uur geleden aan begonnen (vrije dag) maar word nu net wakker. Ik kan de langdradigheid bevestigen haha. Later nieuwe poging. Wat zijn er veel mensen! Gaan die allemaal trouwen? Is dit altijd zo in de Australische versie?

Haha ja dit is altijd bij de Australische versie!

1 like

De lippen van Gaby Blazer zijn niks vergeleken met de lippen van die laatste bruid :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ben ook aan seizoen 7 begonnen. Ik zit me nu aan een aantal al dood te ergeren dus dat wordt een goed seizoen :joy::joy::joy:

Die Ivan, I fucking can’t.

Ik ben net aan die aflevering begonnen! Zit er 10 min in maar ik denk nu al okeeee bij hem haha

Ik heb nog niet alle namen in mijn systeem, maar die vrouw met acne, hoe vaak kan ze dat zeggen?! Echt ik vind heel erg voor haar dat ze dat had/heeft want het is ook kut maar ik hoop dat dit gewoon een slechte montage was dat ze het zo vaak zei.

Volgens mij zit het bij haar heel erg diep
 bij alles wat zei/deed “hij vind me lelijk, hij vind me niet aantrekkelijk, ik ben niet wat hij had gehoopt”

Zo sneu!

Ja echt super sneu! Terwijl ze er gewoon knap uit ziet. En hij lijkt haar ook echt leuk te vinden. Hopelijk wordt het voor haar wel positiever en kan ze meer zelfvertrouwen krijgen.

1 like

“Ivaaaaaahn”. Die vriend van de bruid “no socks, first thing she’s gonna say”. :joy: En zijn reactie toen zijn moeder ging zingen. Ik hoop dat zijn kwaadheid/roepen om shots in scùne gezet was. Ik zou echt instant afknappen door zo’n reactie. Hoe serieus neem je jezelf. Maar ergens lijkt hij daarna soms ook lief dus hmm misschien is het een facade/act.

2 likes

Wauw die Michael :joy: Hoe kunnen ze zo’n kinderachtige / “grappige” man koppelen aan haar? Dat is het laatste wat ze wilde :sweat_smile: Maar toen ze hoorde dat hij geld had was het, oh misschien moet ik niet afgaan op de eerste indruk. Golddiggerrrr

6 likes

Haha jaa dat dacht ik ook! Ineens was ze van oh misschien moet ik aardig doen want hij is een succesvolle zakenman

Hoe kan stacey nog maar 25 zijn

2 likes

Stacey lijkt echt op Josh V maar dan nog meer plastic.

3 likes