Vind het wel sneu, zorgwekkend ook wel (weet ff geen betere woorden), dat ze na mafs zoveel is afgevallen. Zou dat (ook) te maken hebben gehad met dat Sam haar vol noemde?
Heb je haar insta bekeken? (Ik zal hier niks plaatsen want misschien te grote spoiler)
Jaa ik zit haar IG te checken maar ze is echt heeeel mager! Ik vond dat zo bizar van Sam dat hij dat zei. Ik hoop echt dat ze niet daardoor is gaan afvallen en het in controle heeft
Ooh ja ik heb vanaf t begin steeds van alles gegoogled dus voor mij zou je niks spoileren haha
Ik las ook ergens op haar ig dat ze ook nog eens chronisch ziek is (wat precies weet ik niet) dus echt gezond en fit is ze sowieso niet⊠En een leventje in de spotlights helpt dan ook niet mee
Oh dat wist ik niet! Tijdens mafs werd ze inderdaad ook ziek
Ik las op flair dat volgende week het volgende seizoen ook al weer wordt uitgezonden
Er staan nu al 2 afleveringen op videoland!
Dit nieuws maakt me echt blij
Ik zit echt net te kijken
Steve vind ik echt een oudere broer van Mike the situation van Jersey shore
Er zitten wel leuke mannen bij
oh lol, ik zag het al staan bij âonlangs toegevoegdâ maar niet gedacht dat het een nieuw seizoen was door dezelfde coverfoto
Josh is cute
Ik heb een déjà vu bij dat stukje dat Poppy vertelt over haar ex-man. Dat het lijkt of ze gaat zeggen dat hij is overleden bij een ongeluk, maar hij had een affaire Hoe ze dat vertelt is zo grappig. Maar die vent is wel een lul. Ik heb dat fragment eerder gezien.
Ja dat fragment is gebruikt in een spelshow met iets van âhoe loopt dit afâ, kende het ook al idd
Ik denk niet dat ik nog een keer 42 afleveringen aan kan + de Nederlandse Love Island
Haha dit dacht ik ook. Maar ik vind MAFS altijd chill op de achtergrond als ik ga ontbijten of schoonmaken
Ja het staat alweer aan hoor, toch gezwicht.
En een oude bekende
Yesss seizoen 7 heb net 6 af en was al bang in een immens gat te vallen dus dit is fantastische timing!