Ik irriteer me echt aan de make up van cyrel, zo grijzig
Edit: ga ook echt stuk om Ines als ze binnen komt lopen, zooooo veel highlighter overal hahahaha
Ik irriteer me echt aan de make up van cyrel, zo grijzig
Edit: ga ook echt stuk om Ines als ze binnen komt lopen, zooooo veel highlighter overal hahahaha
Oh juice! Ik ga nadat alles klaar is iedereen Instastalken
Die reuniƫ is een grote chaos love it
Ik moest een traantje laten bij Heidi en Mike toen ze op de bank zaten
Omg dat zit ik nu te doen (te janken haha)
Ik ook
Zo maar echt, ik vind Mike stiekem wel een leuke vent ondanks zān grote bek af en toe.
Edit: ik ben nu bij 41 en het stukje van Jess en Dan. GENIETON.
Ben ik nou gek of zijn niet alle koppels aan bod gekomen bij de reĆ¼nie?
Nee niet allemaal hebben ze gehad. Wel erg jammer.
Ik had heel graag Mark en Ning nog willen zien eigenlijk.
Inderdaad jammer! Dan had ik liever een aflevering minder gehad van die laatste verbintenisceremonies en dat iedereen dan aan bod kan komen in de reĆ¼nieaflevering.
Ja ik ookā¦ want die afleveringen duurde echt te lang van de laatste dagen. En ook nog het hele gezeur over de dynamiek van de vrouwen. Het is niet dat de vrouwen met elkaar zijn getrouwd en nu verplicht na het programma als bffās door het leven moeten.
Pffff die make-up van Elizabeth, echt niet te doen dit. Hoezo zegt niemand tegen haar dat het spuuglelijk is.
Hoeveel wenkpotloden zal zij er doorheen hebben gejaagd
Het is ook tƩ veel van alles! En ze lijkt ook lijk bleek.
Hier oooook
Jaa dit zag ik net ook tijdens mn google sessie haha. Ben heel benieuwd hoe echt dat huwelijk van jules en cam ook is? Blijft toch tv en wie weet wat men doet voor publiciteit. En sowieso zij leken steeds zoān droomkoppel maar zou dat echt allemaal koek en ei zijn?
Hier ziet elizabeth er trouwens heel knap uit zonder de vreselijke make up https://www.instagram.com/p/CENY9XrA1wp/?igshid=1l0i6wrant5qk
Wow onherkenbaar?
Ja is toch bizar! You do you maar de make up tijdens MAFS deed haar echt geen goed. Het was van alles tƩ