Maandag t/m vrijdag😁
Thanks
Kijken jullie nog steeds? Ik ben inmiddels zoooo klaar met al die cliffhangers en clickbaits
Ja ik kijk nog steeds, maar vind het nu wel lang duren hoe ze alle afleveringen zooo hebben uitgerekt. Deze week is denk ik de laatste week aan afleveringen?
Ik kijk nog, maar volgens mij komen we nu de eerstvolgende afleveringen wel echt bij t einde
Ja ik denk het ook. Maar echt vandaag maar 2 personen voor de laatste ‘vows’, pff duurt lang!
Ik zat echt zo te kijken hoe die enorme spanning werd opgebouwd (na de cliffhanger van vrijdag) of Dan het zou uitmaken met Jess, het bleef maar dramatisch Tot het láátste moment… Ik heb mijn droomvrouw gevonden. Pfffff
Ik ben ze aan het op sparen dan kan ik er in 1x door heen. Want duurt mij nu te lang met 1 aflevering per dag
Ik kijk nog wel, maar heb de deelnemers inmiddels wel al gegoogeld en weet dus ook de afloop. Ik vind het allemaal te lang duren. Kijk het meer als achtergrond tijdens m’n ontbijt en opmaken enzo.
Dat heb ik inderdaad ook gedaan iedereen gegoogled
Ik word zo boos van Ning Dat ze teleurgesteld is in Mark en blablabla omdat ze op het állerláátste moment toch voor hem wil gaan en hij eindelijk zegt; nu is het klaar. Ik snap die vrouw echt niet. Het is nu te laat meid.
Oehhh de aflevering van morgen wordt smullen! Reünie met alle deelnemers
Wie heeft het laatste seizoen van de USA versie gezien op Videoland? Aanrader?
Zij zit ook echt in mijn irritatie zone. Ik snap dat ze een lastig verleden heeft maar zij is in het begin ook zo bot tegen haar man geweest en hij had zo veel geduld met haar. En dan nu teleurgesteld zijn.
Even over seizoen 6 australie aflevering 15
Ik vind het zo zielig voor Bronson Hij lijkt me echt een lieve kerel, moest ook echt een traan laten toen zijn vader sprak over wie er allemaal niet zijn op de bruiloft…
Ik heb echt verreweg het meest een hekel aan Martha, te liegen/roddelen en te stoken en te faciliteren. Snap ook niet wat Michael bij haar doet.
Ja dat snapte ik ook echt niet, de hele tijd duwt zij hem weg en wil ze geen seks en nu op de laatste dag bedenkt ze ineens hey ik wil wel nöken, en wordt dan boos omdat hij de stap niet zet. Terwijl hij al 472838 pogingen heeft gedaan en steeds weg werd geduwd door haar. Stoor me ook echt zo erg aan haar lippen, ze lijkt wel een eend.
Ik zit nu de reünie aflevering te kijken, genieten
Ik ben ook nu aan het kijken!
Echt he, zij geniet ook intens van alle drama. En tot in den treure voor Jess opkomen en nu volgen ze elkaar niet eens op insta zag ik, neppe wijven…
Ik kan niet wachten tot vanavond om te kijken. Die laatste afleveringen met die ceremonies waren echt too much, hadden ze best in 1 aflevering kunnen proppen.