Inderdaad. Over alles wat ze deed was zo ontzettend nagedacht. Echt vreselijk. Ik kon het niet aanzien haha. Faker dan fake.
Heerlijk programma die Australische versie, echt mân guilty pleasure. Ik kan er niet over uit dat Ning 32 is. ik had haar echt 45 geschat met net iets te veel fillers en botox.
Ik ook niet! Volgens mij is ze ook gewoon 42 hoor. Mick vind ik ook veel ouder lijken dan 31.
Ik vind Billy trouwens zoân schatje Susie vind ik bijna nog stommer dan Ines, en waarom draagt ze die lelijke nepwimpers?
Ja die wimpers ziet er toch niet uit? Ze krijgt er hele zware oogleden van ofzo. En dan met die lipfillers erbij, geen gezicht
Wat??? Ik dacht dat ze in de 40 was
Billy vind ik inmiddels ook irritant worden. Dat gejank steeds en dat hij zichzelf zo zielig vindt. Ik denk juist bij hem dat hij een acteur is. Een hele slechte dat wel. Natuurlijk is Susie een bitch maar hij is wel echt een softie. Super erg gemismatched.
Zo heerlijk deze Australische versie. Vergeleken met dit is de Nederlandse versie super soft en saai
Ik wou dat ze in Nederland ook van die commitment ceremonies deden! In NL geven ze naar mijn idee veel te snel op en de periode is ook veel te kort. Hier moeten ze echt wekenlang elkaar leren kennen en zijn ze echt verplicht om te blijven als een van de twee het nog wil blijven proberen. Ik vind dat echt goed. In NL is het maar twee weken ofzo?
Ik vind die Billy echt vreselijk zeg. Dat gezeur steeds maar zelf wel al over kleine dingen liegen, en dat is dan volgens hem geen probleem. Ik vind haar ook niks, maar liegen over kleine dingen en steeds van die steken onder water zou ik ook mega kriebelig van wordenâŠ
haha wow dat jullie billy zo vreselijk vinden, ik vind susie echt zooo verschrikkelijk dat ik billy echt volledig begrijp. Volgens mij reageert hij gewoon zo uit pure frustratie om het feit dat zij hem NOOIT laat uitpraten en hem enorm kleineert en belachelijk maakt. Ik zou ook echt geen minuut met haar kunnen doorbrengen, ben sowieso #teambilly
Ja dit snap ik dus ook niet. Waarom zeg je dat je je drinken net op hebt als je nog geeneens drinken hebt gehad? Gaat helemaal nergens over maar waarom verdraai je dat?
Vind dat Suzie ook mega onaardig tegen hem doet maar hij gaat wel enoooorm in de slachtofferrol.
Haha en die tieten ALL over the place. Hou van tieten hoor, maar dit is wel ehhh bijzonder. Ik ben benieuwd hoe erg in scene dit gezet is ook. Wat een figurenâŠ
Ik vond Jess eerst echt leuk maar nu zoooo vervelend en egoĂŻstisch
Ik vind het ook zo bizar dat de programmamakers in Ă©Ă©n seizoen het gewoon twee keer toelaten dat iemand vreemdgaat zeg maar. Ik vond haar en Mick samen ook echt leuk.
Ook vind ik het zonde van Nic en Cyrell. Nic is zoân toffe gast! Maar zij heeft het echt verpest, ze had zo leuk kunnen zijn als ze niet zoân tokkie attitude had. Met die achterlijke broer van haar. Ik zou woest zijn als mijn broer mijn partner zou wegsturen. Gatver echt heel ziekelijk die vent. Spoiler nu: En nu 12 maanden later kun je op haar IG zien dat ze gelukkig samen is met iemand anders (en hij heeft best iets weg van Nic vind ik) en ze heeft inmiddels een baby! Dat is snel gegaan!
Spoiler Jules & Cam: Zij verwachten ook samen een kindje, zo lieffffff. Ik wil ook een relatie zoals zij hebben omg.
Woow je spoilers!
Ik vond het echt bizar dat die broer zo ging lopen doen. Zelfs een soort van creepy. Kom op je zus is oud en wijs genoeg
Cyrell noemt het wel een surprise, dus was niet geheel de bedoeling dan denk ik
Ik hou van drama maar dit wordt echt tooooo much
Ze stagen het blijkbaar zelfs, dat zei Sam iig in een interview. Dat hij het niet voelde met Elizabeth en zij begonnen van: vind je iemand anders hier interessant? Misschien leuk als je op Ines in gaat etc. Dus ze creëren ook wel veel van de drama.
Dit gaat toch nergens over met Jessika?
En hoezo zijn ze ĂŒberhaupt nog âvriendenâ dan nu zoals Mick zegt? T is wat je vrienden noemtâŠ
Op welke dagen komt er een nieuwe aflevering op videoland? Ik dacht er vanochtend ineens aan en toen stonden er voor mij 3 nieuwe afleveringen op. Maar ik ben er nog steeds niet achter op welke dag er een nieuwe is