Hetzelfde hier, en die Jess en Martha
Er zitten echt veel kleine foutjes in dit programma hoor, ga nog meer twijfelen aan hoe echt het allemaal is.
Bij het diner had Jess nude nagels (lijkt op acryl oid)
Volgende morgen wordt ze helemaal balend wakker met rode nagels
Dan gaat ze zich klaarmaken voor de dag en heeft ze weer nude nagels
En bij de ceremonie heeft ze nude nagels
Aint nobody got time om na een diner je nagels te lakken en de volgende morgen weer
Ja Jess en Cam zijn ook te perfect
Edit: Oeps ik bedoelde Jules* en jij hebt het over Jess haha sorry
Alle stukjes met Jules en Cam wil ik zo graag doorspoelen.
Zo dat is snel gegaan voor mijn gevoel. Leuk zeg!
Ik had bij haar het gevoel dat ze super hard op zoek was naar huisje boompje beestje. En dat Thierry zoiets had van uhm rustig. Volgens mij is ze sinds begin dit jaar met haar nieuwe vriend, da’s wel echt vlot gegaan zeg haha.
Ohhh ik vind hun just zo fijn om naar te kijken. Jess, Martha en susie vooral susie vind ik echt vreselijk en gewoon pestgedrag vertonen.
Echt barf als die twee in beeld komen, Cam en Jules zijn veel te zoet samen. Ik wil gewoon sensatie en drama zien
Huh ik dacht wat houdt ze die echofoto raar vast. Maar zie nu pas dat de ene arm van haar vriend is en dat ze de andere kant zelf vasthoudt. Kreeg echt even kortsluiting van die houding. Zag er heel ongemakkelijk uit. Maar nu snap ik de logica
Edit: of houdt haar vriend toch beide vast? Ik snap het niet meer
Die susie is ook een groot drama! Ik vind het echt een beetje sneu voor haar man.
Oe yes, ik dacht dat niemand hier meer keek omdat iedereen het al op videoland had gezien. Ga dit nu snel kijken haha.
Edit: grapje was toch een korte video
Hahaha ik volg het juist om haar haha. Ze heeft bij mijn broertje in de klas gezeten en ze ziet er serieus al zo uit sinds groep 6. Groep 8 kwam ze de clubs hier in de stad al in.
Dat meen je niet, wat grappig! Ze ziet er wel verzorgd uit, dat kan ik wel waarderen. Maar ik had haar ook zo 37 i.p.v. 27 gegeven.
Ik kan trouwens niet doorspoelen en/of bekijken een hoe lang de video duurt haha.
Ze zijn dus uit elkaar. Terwijl ze dat uitlegt, dropt ze ook nog even dat ze van tevoren tegen hem heeft gezegd dat ze op verschillende castingsites stond, maar wel heel oprecht met hem was, hoor1!1!! Yeah, right.
Oh ik geloof dat eigenlijk wel? Maar vooral omdat ik niet snap waarom je in vredesnaam anders zo je best doet voor zo’n man haha. Ik vind haar wel oprecht overkomen.
Oh, grappig. Want precies om die reden vond ik haar dus heel nep overkomen.
O my god die Jess kan ik echt niet aanzien, wat een achterbakse actie en een zelfzuchtige vrouw.