Jeetje wat anders! Ga niet kijken, thanks for the heads up
Oh sam inderdaad haha ik zit nog niet helemaal in de namen! Ja ik vond haar er zelfs nog als maatje 38 uit zien dus ik zat al chocolade etend met mijn buikvetjes op de bank: wat zeg je?!
Zo dat bruine haar staat haar wel een stuk beter
Ik wil zĆ³ graag klikken maar ik doe het niet
Haha ja ik kwam per ongeluk op haar insta en toen dacht ik Omg neeeeeee wtf!!!
Ik zit ook helemaal in de Australische versie. Maar alles lijkt zo nep! Mijn theorie is dat de helft van de stellen acteurs zijn en dat iedereen ook verplicht is om (betaald?) bepaalde scĆØnes neer te zetten. Zoān stomme ruzie tussen Cyrell en Nic bijvoorbeeld. Ik denk dat Ines, Bronson, Sam, Lauren en de maagd (naam vergeten) sowieso acteurs zijn.
Ja ik denk ook dat precies die mensen acteurs zijn! En Elizabeth dan ook denk ik.
Ja verhaal van Ines en met Sam geloof ik ook niet. Zodra alle afleveringen zijn geweest ga ik eens Googlen
Ik heb gisteren 7 opgenomen afleveringen achter elkaar zitten kijken Wel de reclames doorgespoeld, daar werd ik echt niet goed van.
Maar goed, ik zit nu in de aflevering dat Ines en Sam de nacht hebben doorgebracht. Ik wilde de volgende 3 afleveringen kijkenā¦ Zijn ze niet opgenomen!! HUILON!!
Ze staan ook op Videoland mocht je dat hebben
Nee dat heb ik helaas niet. Ik heb net de afleveringen opgezocht en proberen af te spelen, maar dan doen ze het ook niet. Heel gek
Wooow bij aflevering 17 of 18 zeggen ze ājullie zijn nu op een derdeā, hoeveel aflevering worden dit wel niet? Wel genieten hoor
Ik geniet echt idioot veel van deze drama. Iām here for it, hoewel het natuurlijk wel heel nep is haha
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Ines en Sam weg zijn want ik ging erg goed op Ines haten haha.
Haha ja ik mis ze ook echt
Ik ging echt stuk om Ines hoe zij steeds Elisabeth omschreef als kakatoe en duif.
Ik hoop echt dat het volgende seizoen van Australiƫ ook weer wordt uitgezonden hier want Elizabeth doet weer mee.
Oooo echt joh! Dat wil ik zien
Spoiler!!! Ze eindigt dus niet met Sam?
Nee hoor, grapje
Ik voel het niet met de 2 nieuwe stellen. En ik vind Susie echt een k*t wijf, zo denigrerend naar haar man(ben zijn naam vergeten) toe.