Hahahah ja ik snap je wel… ik zag dat ze ergens in de comments had gereageerd dat ze het in augustus bekend mogen maken. Volgens mij wordt het eerst ook nog uitgezonden via RTL op tv gewoon.
Er staat een nieuw seizoen van Married at first sight USA op Videoland. Ik vind de Amerikaanse versie veel leuker dan de Nederlandse.
Married at first sight Australië is nu ook begonnen op videoland. Elke werkdag staat er een nieuwe afleverig op.
Yesss ben ik vanavond aan begonnen!
Ik kijk ook! Mijn god wat een types zetten ze bij elkaar Die meditatie man en die extreem gestresste vrouw haha
Ik lig echt in een deuk om sommige mensen. Echt heel anders dan de nederlandse versie
Ik vind de make-up en extensions van Elisabeth / elizabeth (?) zo smoezelig en vies
Haha dat kleur en lengte verschil met haar eigen haren. Echt zo lelijk. Goed voorbeeld van hoe het niet moet. En die Inez, snap echt niet dat die man dat pikt hoe ze tegen hem praat ofja schreeuwt.
Ik word echt niet goed van de hele tijd die aandacht voor het feit dat die ene gozer nog maagd is. Alsof alles daarom draait! Zal wel afgesproken zijn voor de show maar zij respecteert het en zij verwacht volgens mij echt niet dat hij er al klaar voor is na 2 nachten samen? Ik heb echt zoiets van STFU, leer elkaar kennen, ga knuffelen en elkaar ontdekken, en dan komt het vanzelf wel. Ze zitten hoe lang in het experiment? Drie maanden?
Ja er word zo veel druk opgezet. Echt sneu, hij is alleen maar daar mee bezig.
Ja precies! Die arme jongen wordt er helemaal ziek van maar dat wordt hem echt opgelegd. Volgens mij heeft hij helemaal geen “social anxiety” maar wel anxiety voor mensen die hem niet accepteren als de introvert die hij is.
edit: oh aan het eind van aflevering 7 noemt hij het zelf wel, maar wat ik bedoel is idd ook de nadruk erop leggen en dat versterkt zoiets alleen maar.
Kijken mensen hier nog?
Ik denk dat Lauren en Matthew acteurs zijn. Sam/Elizabeth en Ines/Bronson kunnen haast ook niet echt zijn toch? Heb wel heel veel medelijden met Bronson. Oh en ik erger me dood aan Cherryl (zo heet ze niet volgens mij).
Sowieso ines en Sam toch? Ik snap ook niet dat die matchmakers ze door laten gaan met hun huidige partner want die weten toch ook na dat laatste diner hoe de zaken ervoor staan…
Jammer dat het allemaal zo dramatisch gemonteerd wordt in de Australische versie. Met al die gezichtsuitdrukkingen van iedereen ook elke keer. Daardoor krijg je als kijker ook wel een ander beeld, na even op google gekeken te hebben zeggen de oud-kandidaten dit ook steeds. Hoewel die Ines wel echt een vreemd type is? Maar dat is ze ook op insta en in interviews achteraf haha. En bij Sam is het gewoon super duidelijk dat hij mee doet voor de fame, lijkt mij.
De helft kan toch gewoon niet echt zijn🙄 en inderdaad word geirriteerd van haar geschreeuw de hele tijd. Wat een viswijf
Ik ben nu eindelijk weer de australische versie aan het kijken maar die matt noemt serieus elizabeth ‘groter’ dan zijn exen en hij zet haar wel aan het werk met hardlopen? Wtf
Ik kijk de Australische versie nu voor het eerst, wel het laatste seizoen. Maar wat heerlijk dramatisch allemaal zeg
Haha ja ik vraag me bij de helft van de mensen af of ze wel echt zijn. Deze mensen zijn echt intens
Ja bizar! (Het was trouwens Sam) Maar echt zo: ja ze is wel dik, ik sleur haar wel uit bed om te gaan joggen. Doe normaal, ze heeft maximaal maat 42, hoezo noem je haar dik. En sowieso al was ze wel te zwaar, dan zeg je dat ook niet op deze manier.
Voor de rest vind ik het echt een heerlijk programma. Zoveel leuker en meer drama dan de Nederlandse versie. Heb online seizoen 7 gevonden. Weet wel wat ik dit weekend ga doen
Ja en inmiddels ziet ze er zo uit
Niet verder op haar insta kijken als je geen spoilers wil zien!