Sowieso extensions…
Sherilee een golddigger? Heb totaal niet het idee dat er iets te halen valt bij Marcel.
Ik vind die Bianca (dat lingeriemodel bij Marcel) zo’n vreemde vrouw. Las ook net een hele rare tweet over haar. Dat ze een meesteroplichter zou zijn en dat Alberto Stegeman een keer bij haar op de koffie is geweest al.
Ga zo even verder op onderzoek uit
Oeeeeeeeeeeh weet je al meer? Ik dacht dat ik de zoektochten van Millie en Maxime het interessants zou vinden maar ik neig toch het meest naar Marcel hoor, mijn god hahaha
Die Sherilee zat bij mijn broertje in de klas. Zij zag er op de basisschool al als een 18 jarig meisje uit.
Ik ben echt even in shock hahaha
Nee ik kan echt letterlijk niks vinden
Ik schijn echt iets te missen aan Marcel dat die vrouwen zich zo voor hem wegcijferen. ‘Het gaat om zijn gevoel en wij zijn secundair’
En ligt het aan mij of lijkt de overleden vrouw van Bjorn echt heel erg op Milly?
Oh god die date in de Efteling lijkt me zo erg met die camera op je gericht de hele tijd. Iedereen kijkt je aan en loert de camera in. Super ongemakkelijk!
Hahahahahaah jemig wat ongemakkelijk om te kijken wanneer Marcel en Sherilee naar bed gaan, ik moet zo hard lachen.
Hahaha en wanneer hij zijn brief voorgelezen heeft… "oohhhhhh, wat mooi!! aait een niet-bestaand traantje weg
Pff die Sherilee is echt een beetje in de jaren 50 blijven hangen en Marcel vindt dat helemaal prachtig natuurlijk. Erger me echt aan hen.
‘‘Koken is de taak van de vrouw.’’
Rot
Op
Hele rare vergelijking misschien, maar: de mannen bij mafs doen mij altijd een beetje aan de types denken die je ook proberen versieren via van die spelletjesapps. Ik doe bijvoorbeeld zo’n lame yahtzee spelletje op m’n telefoon, maar ik heb echt geen zin om met mensen te chatten of te praten. Ik wil gewoon dat spelletje spelen als tijdverdrijf tijdens een serie of tv kijken en tegen wie zal me rotzorg zijn. Maar ik word knettergek van mannen die denken dat het een soort datingsite is en tegen je aan gaan lopen chatten. Zelfs toen ik mijn foto weggehaald had (profiel zit gekoppeld aan fb) is het net of ze denken ‘omg vrouw erop af want wie weet’. Vind het soms ook ronduit creepy omdat die kerels makkelijk m’n (o)pa kunnen zijn. Maar aan de andere kant, als je echt heel graag iemand wil ontmoeten, is het logisch dat ze het toch proberen want je weet maar nooit en diezelfde vibe krijg ik bij MAFS dus ook vaak.
Oh ik kan er niks aan doen maar ik moet zo hard lachen om Marcel en sherilee. HOE DAN? Heeft iemand al uitgezocht of ze nog bij elkaar zijn?
Ik had sherilee opgezocht op insta en op haar stories plaatste ze dat ze nog niks mag zeggen over hoe het tussen haar en Marcel is verlopen of dat er nog een terugblik oid komt.
Ik zag wel onder een foto van Marcel op zijn insta dat er discussies gaande zijn over sherilee. En iemand plaatste dat zij tot voor kort nog op een website Echte Mensen stond, wat een castingbureau oid moet zijn? En dat haar profiel daar nu van verdwenen in. Maar dat sherilee dus ingehuurd is via dat bureau om mee te doen. Om zo de kijkcijfers weer op te krikken.
Dat vind ik ook wel aannemelijk want ik had niet het idee dat ze oprecht was, maar zou ook niet weten waarom ze daar vrijwillig aan mee zou hebben gedaan. Maar als ze gewoon is ingehuurd en er voor betaald kreeg, makes sense zeg maar haha.
Wel echt vreemd allemaal.
Die zijn niet meer samen hoor. Marcel plaatst een bericht op insta dat hij jurylid mag worden bij “de slechtste chauffeur van NL”
Sherilee reageert daarop met: hartstikke leuk Marcel ik ga zeker kijken”
En dan blijkt t een 1 april grap te zijn van Marcel. Nou als die 2 samen waren had ze dat niet gereageerd hoor…
(Haha sorry heb helemaal niets te doen nu)
Oké ik ga ze nu proberen te vinden op insta
Edit: 2 min toen had ik ze
Haha ik heb dit topic nog niet bijgelezen uit angst voor spoilers maar kijk nu Married at first sight: second chance en vind het echt vermakelijk haha, de RTL-Boer Zoekt Vrouw lijkt het wel! Ga straks de posts hier lezen, als ik alles gezien heb.
Ha dat zou me niets verbazen, wat een bijzondere match haha
Ik zie net op de Instagram stories van Sherilee een paar mannenbenen in bed, lijken me niet van Marcel
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met ze haha
Ik kan niet meer spieken want werd knettergek van haar hoofd op mijn timeline dus heb d’r ontvolgd