Married at first sight

Vind ik ook! Ze is niet zo ‘weglacherig’ als bij mafs

Sanne lijkt een nieuwe vriend te hebben. Leuk voor haar!

3 likes

Ik zag wel dat hij lang was. Dat vond ze heel belangrijk.

1 like

Ben ik de enige die second chance niet uit kan kijken? Heb het 3 keer gestart de meest recente aflevering maar ik vind het zo awkward dat ik elke keer weer stop :joy:

Nee ik kan het ook niet afkijken, maar dat is vooral omdat ik het zo saai vind en er niks boeiends gebeurd.

Omg, dat stuk in die supermarkt met Marcel is echt subliem gemonteerd. Hoe hij z’n harem probeert te leiden met dat muziekje eronder. En die gesprekken. Dit is goeie cringe :smiling_imp:

5 likes

Die Richelle komt me zo bekend voor… van een ander programma ofzo :weary:

Zij heeft ook meegedaan aan MAFS. Weet niet welk seizoen precies

Ik vind die Richelle ook elke keer heel erg lijken op Ingeborg van het afgelopen seizoen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik heb ook het gevoel dat mooiboy (naam kwijt) is ingehuurd om mee te doen.

7 likes

Ik vind het ook zo ongeloofwaardig dat hij heeft geschreven (Cemal heet ‘ie, zoek m eens op op insta Trouwens, hij is model).

2 likes

Ja hij kwam ook echt niet geïnteresseerd over :’)

1 like

Huh, “leuk dat hij een kans krijgt”?

1 like

Nee het was een van zijn eigen genodigden. Ze kenden elkaar dus al, maar niet op ‘die manier’ zeg maar.

1 like

Dat jonge dernje bij Marcel komt me echt de strot uit, zo uit de hoogte en nep. En wanneer hij huilt en zij voor hem gaat reageren, aaaargh. Blij dat iemand er iets van zei.

4 likes

Ugh ja ik erger me ook kapot aan haar. En ook dat Marcel vervolgens helemaal onder de indruk was dat ze de gasten vroeg of ze wat wilden drinken.
Ze vroeg het naar mijn idee echt alsof ze het een tafel kleuters vroeg, of alsof ze zelf 7 jaar oud is is: ‘wilt u wat drinken?’
Met dat opgezette onschuldige toontje.

7 likes

Ik erger me trouwens ook aan die Richelle bij Marcel. Ze zit er elke keer zooo bovenop met haar vragen. Of toen marcel moest huilen: mag ik? + aanstalten om een hug te geven. Ik moest wel lachen dat Marcel dat pareerde. Ze komt zo needy over ofzo, zo een ‘gever’ die het vooral erg nodig heeft zich nodig te voelen.

5 likes

Cringe echt van die beschrijvingen die in beeld komen onder diegene zijn naam.
‘Leroy (29) woont nog thuis’,’Remi (31) houdt van paarden’ of ‘Raymond (39) is fan van ADO Den Haag.

9 likes

Wow ik begin me steeds meer te storen aan dit shirt met ‘BABE’ erop en die lelijke lagen in d’r haar. Zijn het extensions? Ik wil die onderste plukken er echt af knippen. :joy: Ik denk dat volume en krullen veel mooier bij haar zouden staan.

4 likes

Zij is toch kapster? :worried: