De echte Chantal vond de tv kantine Chantal lelijk.
Haha ik moest echt even goed kijken wie nou de echte was!
Misschien Is die al gepost hier?
Ik vind haar op de een of andere manier toch een beetje op Chantal lijken.
@gep Nu kan het terugrekenen beginnen om te ontkrachten dan wel bevestigen of hij haar al had bezwangerd ten tijde van MAFS.
Iemand enig idee wanneer de opnames waren voor MAFS?
Ik dacht oktober
Of het nou exact tijdens MAFS was of niet, ze zijn wel heeeeel snel met kinderen gestart (of het was een ongelukje).
@Shadina Hierboven de roddel voordat de zwangerschap bekend werd gemaakt. Toen ik bovenstaande roddel las dacht ik dat het gewoon een roddel was, maar nu blijkt dat het zomaar waar kan zijn.
Wauw, ik geloof het direct. Komt ook heel aannemelijk over, want vond hem vanaf seconde 1 al een creep maar hij werd heel weinig in beeld gebracht en praatte bijna nooit in beeld.
Waren Kimberley en Robin ook niet de enigen die een vakantie buiten Europa kregen (Curacao)? Dat zou dan een van de voorwaarden geweest kunnen zijn van Robin. Wel echt heel sneu naar Kimberley toe, alles was gespeeld, ook de momenten dat ze fysiek zo close waren (ik had kreeg zelf ook het idee dat ze seks hebben gehad?).
Die indruk kreeg ik juist niet. Het klonk voor mij meer alsof Robin dat probeerde, maar zij het afhield.
Ik was altijd the queen of cringe in mijn omgeving. Niks was zo ongemakkelijk dat ik er niet om kon lachen. Maar ik heb toch besloten om de aflevering van Second Chance even te pauzeren en het later weer te proberen.
Hahahahaha oooooh heerlijk, ik ga vanavond beginnen aan Second Chance dan. Met deze kennis hoop ik een beetje voorbereid te zijn maar je zal zien dat het alsnog tegen gaat vallen.
Die schrijvers bij second chance, ik zou als kandidaat echt teleurgesteld zijn.
Daaaamn wat is dit ongemakkelijk zeg
Het blijft zo ongemakkelijk⊠en voor Maxime hebben ze âopeensâ 2 extra mannen. Ze geeft ook toe dat de mannen die zich hebben opgegeven haar tegenvallen.
Ik vond Maxime heeel bijzonder reageren op de jongen die afbelde ivm gekneusde ribben. Zo van âpech voor jouâ. Totaal geen begrip voor hem.
Ik vind Maxime sowieso echt niet leuk overkomen. Ze is zo bits.
Ik vind die Syrische man van Milly( ben even zân naam kwijt) zo leuk en schattig!
Ben ik met je eens. Ze doet zelf of ze een enorme catch is⊠vind ik wel apart als je 2 keer met zoân programma meedoet, om dan zoân houding te hebben
Jaa vind ik ook, echt een lieve man!
Ja Mohamed ofzo heet hij toch? Zo lief! Heel leuk ook dat hij een kans krijgt vind ik. Verder cringe ik me over het algemeen kapot maar Milly valt me tot nu toe nog wel mee moet ik zeggen.